آزادسازی ۲۵۲ زندانی نیازمند به یاد سردار دل‌ها
کد خبر: 4025441
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

آزادسازی ۲۵۲ زندانی نیازمند به یاد سردار دل‌ها

مدیرکل زندان‌های فارس از اجرای هفتمین مرحله از رزمایش «نذر رهایی» به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها خبر داد و گفت: در این مرحله ۲۵۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با یاری خیرین نیک‌اندیش از زندان آزاد می‌شوند.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های استان فارس امروز، 12 دی‌ماه در هفتمین مرحله از آیین «نذر رهایی» که همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان برگزار شد، گفت: با بیان اینکه اقدامات بسیاری در راستای ارتقای و تعالی فرهنگی و معنویت مددجویان انجام شده است.

وی با بیان اینکه هفتمین مرحله از رزمایش «نذر رهایی» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار شده است، افزود: ارزش مالی هفتمین مرحله از طرح نذر رهایی بیش از ۷ میلیارد تومان است که در آن ۲۵۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با یاری خیرین نیک‌اندیش از زندان آزاد می‌شوند.

مدیرکل زندان‌های فارس بیان کرد: همچنین در این مرحله از رزمایش بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی نیز به خانواده زندانیان نیازمند استان اهدا می‌شود.

ابراهیمی با تجلیل از همکاری دستگاه قضائی در راستای اجرای طرح نذر رهایی، گفت: این طرح با تعامل و همکاری بین نهادها از جمله دادگستری، اداره‌کل زندان‌ها، ستاد دیه، سپاه فجر، بسیج حقوقدانان و سایر دستگاه‌ها اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این مراسم با تجلیل از دست‌اندرکاران طرح نذر رهایی، گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یک حرکت فرهنگی تأثیرگذار در جامعه بوده و آسیب‌های اجتماعی را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام
captcha