4 اثر جدید از گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) منتشر می‌شود
کد خبر: 4025172
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸

4 اثر جدید از گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) منتشر می‌شود

همزمان با ایام دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهار اثر جدید تواشیح از گروه محمد رسول الله(ص)، بسیج تهران رونمایی و منتشر می‌شود.

رحیم قربانی، مسئول گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) در گفت‌وگو با ایکنا، از تولید چهار اثر جدید و ماندگار در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت:‌ همزمان با ایام دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهار اثر جدید تواشیح از گروه محمد رسول الله(ص)، بسیج تهران بزرگ رونمایی و منتشر خواهد شد.

وی افزود:‌ یکی از اهداف و سیاست‌های اصلی گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ تولید آثار تصویری با موضوع شهدا، ایثار و مقاومت است که در این راستا و همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت این چهار اثر جدید رونمایی و منتشر می‌شود.

مسئول گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) ادامه داد: دو اثر این گروه در سفری که به سوریه داشتند در حرم‌های حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س) تولید شده است که همخوانی آیاتی از سوره احزاب و همچنین اثر سردار مقاومت است که به دو زبان فارسی و عربی تولید شده است.

قربانی تصریح کرد:‌ اثر جدید این گروه با همراهی گروه نوجوانان و بزرگسالان محمد رسول الله(ص) تولید شده است که با عنوان قهرمان ملت‌ها منتشر می‌شود که در مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، مرقد مطهر امام خمینی(ره)، دانشگاه تهران و میدان آزادی تولید شده است.

وی بیان کرد: چهارمین اثر جدید این گروه نیز تلاوت آیاتی از سوره احزاب است که در محل بیت الزهرای کرمان تولید شده است. بیت الزهرا(س) کرمان جایی است که هرساله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زمان ایام فاطمیه، آنجا حاضر می‌شد و در این مراسم شرکت می‌کرد.   
انتهای پیام
captcha