نخستین مجمع عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود + تیزر
کد خبر: 4024616
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

نخستین مجمع عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود + تیزر

نخستین مجمع عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، جمعه، 10 دی‌ماه برگزار می‌شود.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترتبه گزارش ایکنا، نخستین مجمع عمومی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، جمعه، 10 دی‌ماه با دعوت از 300 نفر از نمایندگان منتخب مؤسسات سراسر کشور در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

این برنامه که در سالن توحید برگزار خواهد شد با تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و سپس هیئت رئیسه سنی(مسن‌ترین وجوان‌ترین) فرد حاضر در جلسه در جایگاه استقرار پیدا می‌کند و برای انتخابات هیئت رئیسه مجمع رأی‌گیری می‌شود.

سپس مرتضی طلایی، رئیس هئیت مدیره اتحادیه کشوری به ارائه گزارش عملکرد می‌پردازد و رئیس هیئت بازرسی، گزارشی از تراز مالی ارائه می‌کند و سپس برای تصویب تراز مالی رأی‌گیری می‌شود. در ادامه میهمان ویژه برنامه به سخنرانی خواهد پرداخت.

قرائت متن کلان برنامه‌های اتحادیه در افق 1402 و رأی‌گیری برای آن، پاسخ به سؤالات و بررسی پیشنهادات، قرائت متن بیانیه مجمع، پخش کلیپ از توصیه‌های قرآنی بنیانگذار کبیر انقلاب، قرائت مواد پیشنهادی هیئت مدیره جهت اصلاح اساسنامه، رأی‌گیری برای تغییرات اساسنامه از جمله دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این مجمع است.

انتهای پیام
captcha