لازمه دستیابی به هدایت الهی، تلاش در راه خداست
کد خبر: 4024338
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

لازمه دستیابی به هدایت الهی، تلاش در راه خداست

نائب رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با اشاره به وعده‌های خداوند در قرآن گفت: خداوند وعده داده است افرادی که در راه خدا جهاد می‌کنند، از سوی او هدایت شده و راه‌ها پیش روی آن‌ها هموار می‌شود، پس وقتی در راه خدا تلاش کنیم، از هدایت‌های خداوند بهره‌مند می‌شویم.

خیرین تأمین سلامت، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیببه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس امروز، 7 دی در نشست این مجمع با مسئولان استان خواستار توجه ویژه و حمایت مسئولان به ویژه استاندار فارس از اقدامات مهم نیک‌‌اندیشان در عرصه سلامت شد و از تلاش‌‌های اعضای هیئت امنای بیمارستان‌های حضرت رسول اعظم(ص) و مرحوم محمد اسماعیل امتیاز قدردانی کرد.

وی با اشاره به وعده‌های الهی و قرآنی در پاداش نیکوکاران بیان کرد: خداوند وعده داده است افرادی که در راه خدا جهاد می‌کنند، از سوی او هدایت شده و راه‌ها پیش روی آن‌ها هموار می‌شود، پس وقتی در راه خدا تلاش کنیم، از هدایت‌های خداوند بهره‌مند می‌شویم.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه اعضای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در طول ۲۰ سال گذشته با تلاش همه جانبه و صمیمانه، اقدامات بزرگی در عرصه سلامت انجام داده‌اند، هدف این مجمع را رسیدگی به منافع مردم دانست و افزود: این اقدامات در نزد خداوند، پاداشی بزرگ دارد و در سلامت مردم بسیار ثمربخش بوده و در آینده نیز ماندگار است.

رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس برای تمامی دست‌اندرکاران این حوزه آرزوی موفقیت کرده و این اقدامات را نشان از فرصت بزرگ الهی برشمرد و تأکید کرد: همان‌طور که باید برای نزول باران شکرگزار خداوند باشیم، برای اقدامات خیرین حوزه سلامت و داشتن مسئولان تلاشگر استان و مجموعه سلامت نیز باید قدردان بود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و نایب‌ رئیس هیئت مدیره و هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت استان نیز در این نشست اعلام آمادگی کرد تا در خصوص تسهیل و سرعت بخشیدن به روند اداری و رفع موانع در راستای تکمیل پروژه‌های درمانی خیرساز، اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با تقدیر از نیک‌اندیشان حوزه سلامت افزود: برای ساخت بیمارستان‌های تخصصی به سرمایه، برنامه‌ریزی و پیش‌بینی نیاز است که باید در اولویت این مجمع قرار گیرد.

ایمانیه ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری این موضوع با مقامات ارشد کشور، راهکارهای عملیاتی در خصوص رفع موانع موجود و ایجاد زمینه‌های بهره‌مندی بیشتر از خدمات نیکوکاران استان را مطرح کرد.

انتهای پیام
captcha