چهارمین روز بدون فوت بیماران کرونایی در لرستان
کد خبر: 4024244
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

چهارمین روز بدون فوت بیماران کرونایی در لرستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به وضعیت آبی کرونا در این استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته، ۲۵ بیمار کرونایی در لرستان شناسایی شد و خوشبختانه کسی فوت نکرد.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان،به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، هفتم دی‌ماه، در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته، ۲۵ بیمار جدید کرونایی در استان لرستان شناسایی شد و خوشبختانه در این مدت هیچ بیمار کرونایی فوت نکرد.

وی با بیان اینکه آمار بیماران کرونایی شناسایی شده نیز شش نفر کمتر از دیروز است، افزود: با شناسایی ۲۵ بیمار جدید آمار مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در لرستان به ۱۹۷ هزار و ۵۲ نفر رسیده است.

کوشکی با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۶۸۲ نفر در لرستان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند و در حال حاضر نیز ۱۱۵ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند، اضافه کرد: پلدختر در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود، دلفان، الیگودرز، سلسله، ازنا، چگنی و رومشکان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha