افتتاح شعبه بیت‌الاحزان در کوهچنار
کد خبر: 4023855
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

افتتاح شعبه بیت‌الاحزان در کوهچنار

طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و برخی از علما، همزمان با ایام فاطمه شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در شهرستان کوهچنار افتتاح شد.

افتتاح شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان، کوهچناربه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام فاطمیه، مراسم افتتاحیه شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در شهرستان کوهچنار استان فارس امروز، 6 دی‌ماه با حضور مدیرکل ارشاد این استان برگزار شد.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این مراسم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که قرآن را بزرگترین اثر هنری دانسته‌اند، گفت: یکی از وظایف بسیار مهم ما ترویج فرهنگ قرآن و عترت است.

وی ادامه داد: این شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان با تمرکز بر فعالیت‌های قرآنی، تلاش دارد تا با پرورش پویش‌گران قرآنی، سبک زندگی قرآنی و دینی را نهادینه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز و مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس نیز در این مراسم گفت: کارهای نیکو برای کسانی که آن را انجام می‌دهند، حُسن است.

وی با اشاره به اینکه خداوند پیامبر(ص) خود را برخاسته از مردم، در بین مردم و با مردم می‌داند، یادآور شد: مسئولی که پشت در بسته می‌ماند، باید در مسئولیت خود تجدیدنظر کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیم، امام‌جمعه کوهچنار نیز در این آیین گفت: اگر حضرت زهرا(س) بقعه و بارگاهی ندارد، مردم در گوشه گوشه این کشور به نام و یاد او، کارهای بزرگی همچون بیت‌الاحزان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha