تمدید مهلت ثبت‌نام در هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی
کد خبر: 4022792
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

تمدید مهلت ثبت‌نام در هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی

رئیس امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز بیان کرد: ثبت‌نام هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی تا پایان دی‌ماه تمدید شد و علاقه‌مندان در ۳۸ رشته می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

تمدید مهلت ثبت‌نام در هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی

مجتبی صفری، رئیس امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت ثبت‌نام هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور از جمله استان البرز آغاز شد.

وی افزود: این جشنواره در سطح دانشجویان، مدرسان و کارکنان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور در بخش‌های مختلف آوایی، کتبی، فناوری، پژوهشی، ادبی، هنری و نوآفرینی و در ۳۸ رشته متنوع برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا 20 آذرماه اعلام شده بود اما به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان تا پایان دی‌ماه تمدید شد لذا علاقه‌مندان با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس https://quran.uast.ac.ir/ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و ارسال اثر اقدام کنند.

رئیس امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز هدف از برگزاری این جشنواره را اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی شرکت‌کنندگان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز آموزشی، زمینه‌سازی انس و الفت دانشگاهیان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها و بسط فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌ها و جذب جوانان به فعالیت‌های دینی مرتبط با قرآن و عترت عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که حداقل پنج درصد دانشجویان(۳۰۰ نفر) برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته هم دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز در شانزدهمین دوره این جشنواره خوش درخشیدند و در بخش‌های فیلمنامه‌نویسی، نقاشی، گرافیک، عکس، بخش آوایی، حفظ کل قرآن و حفظ ۲۰ جز و ۱۰ جز توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند و به مرحله ملی این مسابقات و رقابت با سایر دانشگاه‌های کشور رسیدند.

انتهای پیام
captcha