برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» در کازرون
کد خبر: 4022334
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» در کازرون

رزمایش «پیامبر اعظم ۱۷» گردان‌های بیت‌المقدس بسیجیان شهرستان کازرون امروز، ۲۹ آذرماه برگزار شد.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 29 آذرماه در رزمایش «پیامبر اعظم(ص) 17» گردان‌های بیت‌المقدس بسیجیان این شهرستان با اشاره به سابقه تشکیل بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن گفت: بسیجیان در پاسبانی، پاسداری، نگهبانی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع همه جانبه از انقلاب پای کار ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیجی خستگی‌ناپذیر است و شب و روز را برای خدمت به مردم و انقلاب نمی‌شناسد، افزود: بحمد الهی در طول 42 سال عمر شجره طیبه بسیج با عزت و اقتدار در عمل ثابت کرده است که با تمام توان از این انقلاب و نظام دفاع می‌کند.

توکل در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی صورت گرفته رزمایش گردان‌های بسیج شهرستان کازرون در پنج نقطه با موفقیت انجام شد.

وی افزود: این رزمایش به مدت 48 ساعت اردو با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با هدف تقویت آمادگی و حفظ انسجام بسیج، تقویت روحیه جهاد و شهادت در بین بسیجیان، بالا بردن توان رزمی، داشتن آمادگی‌های جسمی و رزمی در مقابل نقشه‌های شوم دشمن برگزار شد.

توکل ادامه داد: رزمایش مذکور با حضور فعال مسئولان شهرستان کازرون و گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر(س) در پنج نقطه بخش بالاده و فامور و بخش مرکزی، شهرستان کازرون و بخش کنارتخته و پادگان امام رضا(ع) انجام شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: در این رزمایش دو روزه، تاکتیک مختلفی همچون دفاع از کوی و برزن در محدوده جغرافیایی، خود دفاع از مباحث ناامنی و شرارت‌ها، دفاع در برابر حملات بیگانگان و مقابله با سرقت‌ها در راستای مردمی کردن امنیت پایدار در سطح شهرستان مورد آزمایش قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha