سپری امن‌تر از یاری جستن از اهل بیت(ع) نیست
کد خبر: 4022081
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

سپری امن‌تر از یاری جستن از اهل بیت(ع) نیست

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه امروز دشمنان قصد دارند از طریق موضوعات ضد اخلاقی جنگ نرم خود را پیش برند، گفت: در این مسیر هیچ سپر امن و ساحل آرامشی بهتر از کمک گرفتن از اهل بیت(ع) وجود ندارد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تجلیل از منتخبان چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) «جوان سرباز» امروز، 28 آذرماه در ستاد انتظامی استان فارس برگزار شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: اگر زمانی دشمنان ایران اسلامی با ابزارهای گوناگون جنگی با ما وارد جنگ شدند، در عصر حاضر از طریق جنگ نرم و فضای مجازی اعتقادات ما و بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته‌اند.

وی خطاب به سربازان گفت: شما جوانان عزیز، دلیر مردان این میدان نبرد هستید و باید در این فضای غبارآلود و شبهه‌انگیز که دشمنان ایجاد کرده‌اند، راه راست را پیدا کرده و با دشمنان مقابله کنید.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: دشمنان قصد دارند موضوعات مختلفی از جمله موضوعات ضد اخلاقی را در جامعه ترویج دهند و در این مسیر هیچ سپر امن و ساحل آرامشی بهتر از کمک گرفتن از اهل بیت(ع) وجود ندارد.

حبیبی، سرباز را نشانه عزت و اقتدار و باعث سرافرازی دانست و تصریح کرد: به شما سربازان عزیز افتخار می‌کنیم و به خود می‌بالیم که همکاران عزیزی همچون شما داریم.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، از 17 نفر از سربازان منتخب در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) «جوان سرباز» و همچنین 2 تن از فرماندهان نمونه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha