سلسله جلسات تفسیر سوره الرحمن در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4022038
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

سلسله جلسات تفسیر سوره الرحمن در شیراز برگزار می‌شود

سلسله جلسات تفسیر سوره الرحمن با گفتار محمدعلی انصاری، مفسر قرآن و نهج‌البلاغه در بستر فضای مجازی به همت اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیرازعطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برپایی سلسله جلسات تفسیر سوره الرحمن در بستر فضای مجازی خبر داد و گفت: این جلسات با گفتار محمدعلی انصاری، مفسر قرآن و نهج‌البلاغه برگزار خواهد شد.

وی زمان آغاز این سلسله جلسات را شنبه، 27 آذرماه اعلام کرد و افزود: به یاری خدا این جلسات تا روز دوشنبه، 6 دی‌ماه سال جاری برگزار خواهند شد.

امیدواری با بیان اینکه این جلسات از ساعت 20:30 برگزار خواهند شد، گفت: این برنامه به صورت پخش زنده از طریق پیج اینستاگرام به آدرس @Hedayatnoor و همچنین سامانه منیب به آدرس www.monibapp.com/love قابل مشاهده خواهد بود.

این قاری برجسته استان فارس در پایان یادآور شد: این سلسله جلسات برای هفدهمین سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود که از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌شود از طریق فضای مجازی این رویداد را مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha