دو مادر شهید و دو جانباز آسمانی شدند
کد خبر: 4021452
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
در هفته آخر آذر 1400

دو مادر شهید و دو جانباز آسمانی شدند

در هفته‌ای که گذشت دو مادر شهید و دو جانباز آسمانی شدند و به فرزندان و یاران شهید خود پیوستند.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ در هفته‌ای که گذشت، زهرا سیفی کبود، مادر گرانقدر شهیدان «محمدعلی و داود جودی» دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

شهید «محمدعلی جودی» سال 1338 متولد شد و سال 1360 در منطقه بوکان به شهادت رسید و شهید «داود جودی» سال 1332 متولد شد و سال 1365 در حین عملیات به مقام شهادت نایل آمد.

مادر شهیدان مجدیان

شاهزاده جواهرفروش‌زاده مادر شهیدان «عبدالرضا و غلامحسین مجدیان» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخار آفرینش به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «عبدالرضا مجدیان» سال 1341 متولد شد و سال 1361 در عملیات بیت‌المقدس در خرمشهر به شهادت رسید و شهید «غلامحسین مجدیان» سال 1330 متولد شد و سال 1362 در منطقه کردستان به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

جانباز 70 درصد تقی پیرعلیلو 

جانباز گرانقدر 70 درصد تقی پیرعلیلو از استان آذربایجان شرقی پس از تحمل سال‌ها مجروحیت به دوستان شهیدش پیوست.

جانباز ۷۰ درصد شهید «تقی پیرعلیلو» سال ۱۳۴۳ متولد شد و در عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو به جهت قطع دست و پا مجروح و به درجه جانبازی نائل آمد.

جانباز 70 درصد هوشنگ عليپور 

هوشنگ عليپور جانباز بصير ٧٠ درصد از استان آذربایجان غربی پس از تحمل سال‌های دوری به ياران شهيدش پيوست.

پیکر پاک این جانباز ۷۰ درصد باحضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی و آحاد مردم و مسئولان و همرزمان این شهید والامقام، تشییع و در باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شد.

شهيد «هوشنگ علیپور» از جانبازان بصیر سرافراز استان آذربایجان غربی از لشکر ۲۱ حمزه در منطقه ابوغریب، که بر اثر اصابت ترکش توپ در سال 1365 از ناحیه گونه و چشم‌ها مجروح شد پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت دارفانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. 

انتهای پیام
captcha