هنرمندان از زندگی مفاخر علمی و مذهبی فیلم تهیه کنند
کد خبر: 4021337
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
معاون رئیس‌جمهور:

هنرمندان از زندگی مفاخر علمی و مذهبی فیلم تهیه کنند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه تک‌تک مفاخر و علما باید معرفی شوند و هرکس صاحب کمالات شد باید آن را معرفی کرد، اظهار کرد: هنرمندان باید درباره زندگی این افراد فیلم بسازند.

سیدمحمد حسینی، معاون رئیس‌جمهوربه گزارش ایکنا از لرستان، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در همایش بزرگداشت علامه سید جعفر علامه شهیدی که امروز، ۲۵ آذرماه در سالن سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه تکریم بزرگان یکی از کارهایی است که باید انجام شود و مقام معظم رهبری بر این امر تاکید دارند چراکه با تکریم بزرگان نسل جوان با آنها آشنا می‌شوند، اظهار کرد: علامه شهیدی چهره ماندگار هستند و این یک مبالغه نیست.

وی با اشاره به اینکه علامه شهیدی یک متفکر، اندیشمند، نویسنده، مترجم، فرهنگ‌نویس بود و وجود این شخصیت‌ها در دانشگاه باعث می‌شود که دانشگاه‌ها معنویت پیدا کنند، افزود: بروجرد آسمان پرستاره‌ای از نظر داشتن شخصیت‌های علمی، مذهبی و فرهنی دارد.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه تک‌تک مفاخر و علما باید معرفی شوند و هرکس صاحب کمالات شد باید آن را معرفی کرد، اظهار کرد: هنرمندان باید درباره زندگی این افراد فیلم بسازند.

حسینی با بیان اینکه هنر یک جذابیت دارد که افراد را جذب خود می‌کند که امیدواریم نسل جوان قدردان بزرگان باشند، گفت: بزرگان تا زمانی که در قید حیات هستند بزرگ داشته شوند و برای آنها مراسم نکوداشت برگزار شود و باید از همین بزرگان درس بگیریم.

انتهای پیام
captcha