هدف از سفرهای استانی رئیس‌جمهور احساس تعهد بیشتر است
کد خبر: 4021255
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
سیدمحمد حسینی:

هدف از سفرهای استانی رئیس‌جمهور احساس تعهد بیشتر است

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به اثرات مثبت سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: هدف از این سفرها واقعی‌تر شدن تصمیمات و احساس تعهد بیشتر است.

سیدمحمد حسینی معاون رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از لرستان، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس‌جمهور، شامگاه چهارشنبه، ۲۴ آذر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار کرد: حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان منشأ خیر و افزایش معنویت در استان با روحیه انقلابی است.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت به لرستان گفت: به تدریج سفرهای استانی رئیس‌جمهور سنجیده‌تر می‌شود چراکه قبل از آن جلسات تشکیل می‌شود هر چند خواسته‌ها و مطالبات زیاد است، اما اولویت‌بندی می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه سفرهای رئیس‌جمهور موجب واقعی‌شدن تصمیم‌ها و مشخص شدن کمبودها و احساس تعهد بیشتر می‌شود، اضافه کرد: وقتی اوج محرومیت‌ها و مشکلات دیده می‌شود نمی‌توان آرام و قرار داشت.

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه به‌خاطر مشکلات معیشتی نباید فعالیت‌های فرهنگی به حاشیه برود، افزود: اعضای دولت شبانه‌روز کار می‌کنند و مدیران هم باید در سطوح مختلف کار کنند و اجازه ندهند تبلیغات منفی دشمن اثر بگذارد چراکه عوامل دشمنان با شدت به دنبال مأیوس کردن مردم است.

وی بر لزوم اتحاد و انسجام مردم تأکید کرد و گفت: تلاش مسئولان در جهت کسب رضایت الهی و رضایت مردم باشد.

مردم لرستان به سفر هیئت دولت و مصوبات آن دل بستند

حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه حق حضور دائم در هیئت دولت، عضویت در کمیسیون فرهنگی دولت و حق مشاوره به تمام وزا فرصتی است که معاونان رئیس‌جمهور می‌توانند از آن استفاده کنند، اظهار کرد: مردم لرستان به سفر هیئت دولت و مصوبات آن دل بستند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان در قالب هیئت اندیشه‌ورز تجزیه و تحلیل می‌شود، ادامه داد: در هیئت اندیشه‌ورز، سخنان وزرا در سفر هیئت دولت به لرستان بررسی می‌شود.

شاهرخی بر لزوم توجه به ملحقات مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان تأکید کرد وگفت: وزرا در صحبت‌های خود از ایجاد ۶۰ هزار شغل در استان خبر دادند کمااینکه شغل باید پایدار و دارای بیمه باشد تا به‌دنبال آن خانواده تشکیل و آسیب‌های اجتماعی را از بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به پایین بودن ضریب زمین‌های آبی استان لرستان، اظهار کرد: سالانه ۳ میلیون تن محصولات دامی، باغی و لبنی داریم که اگر زمین‌های کشاورزی مکانیزه و آبی شود بدون‌شک حجم برداشت افزایش و اگر صنابع تبدیلی ایجاد شود ضریب درآمدی بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وقتی فرهنگ در کنار مسائل اقتصادی نباشد اکثریت در تنگنا و اقلیت در رفاه هستند، خاطرنشان کرد: با تأکید رئیس‌جمهور، لرستان در محور اشتغال به شکلی ویژه دیده شود کمااینکه استان لرستان نیز به لیست چهار استانی که در بحث حق‌آبه جلسه خواهند داشت، اضافه می‌شود.

شاهرخی با تأکید بر اینکه لرستان مردمانی دلاور و نجیب دارد که علاوه‌بر رشادت در دفاع مقدس از حریم اهل‌بیت(ع) دفاع می‌کنند، ادامه داد: جواب این نجابت با اجرایی کردن مصوبات سفر و ملحقات آن داده شود.

انتهای پیام
captcha