داوران مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد
کد خبر: 4020931
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱

داوران مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد

داوران پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شد.

داوران مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اعلام شدبه گزارش خبرنگار ایکنا، مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) علاوه بر رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل در رشته مفاهیم سوره‌های یاسین و نور از 25 آذرماه با رقابت‌های بانوان در دو رشته قرائت تحقیق و ترتیل آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:


براساس این گزارش، داوران رشته قرائت تحقیق و ترتیل بانوان شامل اعظم الماسی و معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید، راضیه جمالی و جلالی‌فر در بخش لحن، شیما چنگی و نجات صحاف در بخش صوت ونسرین نافذکلام در بخش وقف و ابتدا است. همچنین رئیس هیئت داوران این دوره از مسابقات دارالقرآن‌ امام علی(ع) در بخش بانوان با مژگان خان بابا و فهمیه ایزدی، ناظر فنی این دوره از مسابقات است.

همچنین، رشته حفظ در بخش بانوان با قضاوت غصون مسلمی، زهرا صریحی‌نژاد، مریم سعیدی، زهره قلع‌ریز، نسرین جعفری، الهام ماندگارمهر، نجمه شبانی، راضیه احمدی، زهرا محمدی و فاطمه حسینی فرد، مریضه دانشی‌کهن، فاطمه شیرازی و منصوره سرمدی همراه خواهد بود.

مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق و ترتیل با قضاوت حسن ربیعیان در بخش لحن، علی‌اکبر ملکشاهی در بخش صوت، مسعود سیاح‌گرجی در بخش تجوید و حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا برگزار می‌شود.

در رشته حفظ که در مرحله نیمه نهایی حسن حفظ حفاظ سنجیده می‌شود با قضاوت معتز آقایی، امیر آقایی، حسین طرقی، مهدی عباسی، سعید حاجیان، محمود کریمی، هادی اسلامی، علی اسلامی، مهدی بحرالعلوم و حجت‌الاسلام میریحیی همراه است.

یادآور می‌شود، مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) طی ۲۶ و ۲۷ آذرماه مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های رشته حفظ کل، ۱۰ و ۲۰ جزء در بخش بانوان و ۲۸ آذرماه رقابت بخش آقایان در رشته حفظ کل، ۲۹ و ۳۰ آذرماه و رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل آقایان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha