پویش مردمی «سرباز و سردار» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4020821
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
با موضوع شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم؛

پویش مردمی «سرباز و سردار» در قم برگزار می‌شود

پویش مردمی «سرباز و سردار» با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم با حضور تمامی اقشار بخصوص دانش آموزان و فرهنگیان در قم برگزار می‌شود.

پویش مردمی «سرباز و سردار» به گزارش ایکنا از قم، پویش مردمی «سرباز و سردار» با موضوع ارسال آثار و تولیدات چندرسانه‌ای پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در آستانه دومین سالگرد شهادت این سردار شهید، در قم برگزار می‌شود.

پویش سرباز و سردار ویژه گروه های سنی مختلف بخصوص دانش آموزان و فرهنگیان و به صورت انفرادی و جمعی طراحی شده است؛ در این پویش، ارسال آثار در هر بخش آزاد است و به نفرات اول، دوم و سوم هر فصل جوایز ویژه به همراه لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

قالب‌های ارسال آثار به پویش مردمی فوق، مکتوب شامل نشریه، یادداشت و نقاشی، دیجیتالی شامل بر موشن‌گرافی و استاپ موشن، تصویری مشتمل بر مصاحبه، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، گرافیک شامل عکس‌نوشته، اینفوگرافی، پوستر، صوتی مشتمل بر پادکست، اجرای سرود و نمایش رادیویی و برنامه‌های جمعی شامل مسجد محور و یادواره سرباز و سردار می باشد.

زمان ارسال آثار به پویش مردمی سرباز و سردار از هشتم آذرماه لغایت 12 بهمن ماه سال جاری از طریق آی دی @sarbaz_sardar1404_admin در پیام‌رسان ایتا اعلام شده و آثار تولید، ضمن ارسال به جشنواره، به نام خالق اثر در کانال @sarbaz_sardar1404 در ایتا منتشر خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه پویش مردمی واقع در گلزار شهدای بهشت معصومه(س)، ساختمان شهید خزعلی، قرارگاه فرهنگی جهادی نیم پلاک مراجعه کرده و یا با شماره های 09925317851 -9 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha