پخش برنامه‌های چهلمین سالگرد شهید آیت‌الله دستغیب از شبکه فارس
کد خبر: 4019773
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳

پخش برنامه‌های چهلمین سالگرد شهید آیت‌الله دستغیب از شبکه فارس

در چهلمین سالگرد شهادت شهید محراب آیت‌الله عبدالحسین دستغیب، صدا و سیمای فارس برنامه‌های مختلفی را در قالب برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تولیدات فضای مجازی و گزارش‌های خبری تدارک دیده است.

شبکه فارس، معاونان صدا و سیما به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد شهادت شهید آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، امام جمعه فقید شیراز صدا و سیمای فارس برنامه‌های مختلفی را در قالب برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تولیدات فضای مجازی و گزارش‌های خبری تدارک دیده است.

علیرضا باغبان‌منش، معاون شبکه فارس عصر پنج‎‌شنبه، 18 آذرماه گفت: با نزدیک شدن به ایام شهادت شهید آیت‌الله دستغیب دو برنامه زنده با عنوان «معلم اخلاق» با حضور آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ساعت 19:45 روز 18 آذرماه و حجت‌الاسلام و المسلمین استوار میمندی جمعه 19 آذر ماه ساعت 19:45 که به ابعاد شخصیتی این معلم اخلاق می‌پردازد، روی آنتن شبکه فارس می‌رود.

وی افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان در جمع مردم شیراز در مسجد شهید دستغیب معالی‌آباد جمعه، 19 آذرماه برگزار می‌شود، شنبه 20 آذرماه همزمان با سالروز شهادت شهید دستغیب از شبکه فارس پخش خواهد شد.

باغبان‌منش ادامه داد: سخنرانی حجت‌الاسلام استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه فارس نیز ضبط و آماده پخش است که شنبه، 20 آذر از شبکه فارس پخش خواهد شد.

معاون سیمای صدا و سیمای فارس گفت: پخش مستند انقلاب مسجدها، شهید محراب، موشن گرافیک علمای فارس، صدای آشنا، بربال اندیشه، بیانات شهید محراب آیت‌الله دستغیب، پخش دعای کمیل با نوای شهید دستغیب از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در ایام سالروز شهادت شهید دستغیب است.

یاسر جمالی، معاون صدای فارس نیز با بیان اینکه رادیو فارس به طور ویژه در قالب‌های مختلف به ابعاد شخصیتی شهید آیت‌الله دستغیب می‌پردازد، گفت: پخش سه نمایش شب براساس زندگی سیاسی اجتماعی شهید آیت‌الله دستغیب آماده پخش از رادیو فارس است که در این ایام پخش خواهد شد.

وی افزود: پخش مستندهای ترکیبی از رادیو فارس با عنوان «معلم اخلاق» به مدت 28 دقیقه، روز پرواز به مدت 22 دقیقه، یاران انقلاب به مدت 10 دقیقه، دستی از غیب به مدت 15 دقیقه و سخنرانی شهید دستغیب به مدت 22 دقیقه در دستور کار صدای فارس قرار دارد.

معاون رادیو فارس با بیان اینکه دعای کمیل این هفته با نوای خاطره‌انگیز شهید دستغیب ساعت 22:43 دقیقه از رادیو فارس پخش می‌شود، گفت: معرفی کتاب‌های شهید دستغیب در برنامه کتابستان، ارتباط با نوه شهید آیت‌الله دستغیب، پوشش برنامه‌های حوزه علمیه فارس در قالب ارتباط زنده با حجت‌الاسلام استوار میمندی و پخش برنامه حرم تا حرم از رادیوهای  فارس، زیارت و قم در سالروز بزرگداشت شهید آیت‌الله دستغیب از دیگر برنامه‌های صدای مرکز فارس است.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر صدا و سیمای فارس نیز گفت: پوشش رویدادهای مختلف در سراسر استان با موضوع شهید آیت‌الله دستغیب همزمان با سالروز شهادت شهید دستغیب در دستور کار است و علاوه بر آن خبر فارس به تولید و پخش گزارش‌های متعدد مردمی و تولیدی با موضوع شهادت این معلم اخلاق می‌پردازد.

علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم با بیان رسالت این معاونت در حوزه فضای مجازی گفت: تولید محتوا از جمله پوستر، عکس نوشته، موشن گرافی، پادکست و تدوین برش‌های متعدد از بیانات شهید محراب آیت‌الله دستغیب و برنامه‌های مختلف تلویزیونی و انتشار آن در فضای مجازی در دستور کار دارد.

انتهای پیام
captcha