افتتاح سرای رسانه در نمایشگاه‌ بین‌المللی فارس
کد خبر: 4018949
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

افتتاح سرای رسانه در نمایشگاه‌ بین‌المللی فارس

طی مراسمی سرای رسانه به منظور تعبیه جایگاه ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس افتتاح شد.

سرای رسانه، نمایشگاه‌ بین‌المللی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاح سرای رسانه به منظور تعبیه جایگاه ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها و استودیو نمایشگاه برای تهیه مصاحبه و گزارش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس امروز، 15 آذرماه در محل این نمایشگاه برگزار شد.

علی فرهادی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس در این مراسم گفت: به زودی نمایشگاه بین‌المللی فارس به منظور تحقق شعار سال در حوزه رفع موانع تولید و همچنین حمایت از تولیدکنندگان در کشورهای هدف برای صنعتگران نمایشگاه برگزار می‌کند.

وی افزود: هرچند که شاید در وظایف سازمانی این نمایشگاه این مهم لحاظ نشده است، اما برای تحقق اهداف بلند پایه دولت و استان در حال رایزنی با کشورهای مثل، چین، روسیه. سوریه، عمان، اندونزی و برخی کشورهای اطراف هستیم تا بتوانیم این نمایشگاه هارو برگزار کنیم.

فرهادی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید، سرای رسانه برای نخستین بار در کشور به دلیل بهبود شرایط صنعتگران و تجار و بازاریان و مردم با هدف تقویت ارتباط بین مردم و مدیران و صنعتگران افتتاح می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تأکید کرد: یقینا امروز همه مدیران ارشد دولت در کشور و استان به دنبال بهبود شرایط اقتصادی برای مردم و صنعتگران و تجار هستیم که با این هدف سرای رسانه امروز با حضور اصحاب رسانه افتتاح شد.

وی در بخش دیگری از مطالب خود با بیان اینکه متاسفانه در حوزه زیرساخت نمایشگاه بین‌المللی فارس هنوز راه بسیار زیادی پیش رو دارد تا بتواند به عنوان یک‌ نمایشگاه بین‌المللی ایفای نقش کند، گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی زیرساخت‌های بیشتری در حوزه‌های زیر ساختی از جمله، هتل، اقامتگاه، سایت‌های خدمات رفاهی برای برای شرکت کنندگان و بازدید کنندگان داشته باشد که‌ متاسفانه امروز اینچنین نیست.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با تسهیل شرایط بهتر و پیش‌بینی شده بتوانیم سرمایه‌گذاران را تشویق کنیم که با خیال راحت بتوانند در حوزه سرمایه‌گذاری حضور بهم رسانند.

فرهادی یادآور شد: نقش مهم ما در حوزه نمایشگاه‌ها، ایجاد نمایشگاه‌های باکیفیت برای تجار و بازرگانان کشور و خارج از کشور و مردم است و از همه سرمایه‌گذاران در حوزه ایجاد زیر ساخت‌های ضروری نمایشگاه دعوت به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام
captcha