دانشجویان بسیجی به دنبال کمک برای حل مشکلات جامعه هستند
کد خبر: 4018947
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

دانشجویان بسیجی به دنبال کمک برای حل مشکلات جامعه هستند

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به ظرفیت دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی برای حل مشکلات جامعه، افزود: تلاش دانشجویان همواره بر این است که کمک کنیم که فضای کشور و جامعه کارایی بیشتر داشته باشد.

نشست تشکل‌های بسیج دانشجویی، سعید یوسفیبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو، نشست تشکل‌های بسیج دانشجویی استان فارس با آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 15 آذرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

سعید یوسفی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس در این مراسم با بیان اینکه در طول سال تلاش می‌شود که در مناسبت‌های مختلف دغدغه‌های خود را با زبان دانشجویی بیان کنیم، گفت: امام جمعه نیز همیشه یار و همراه بودند و دغدغه شنیدن صحبت‌های دانشجویان را داشتند.

وی با اشاره به ظرفیت دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی برای حل مشکلات جامعه، افزود: تلاش دانشجویان همواره بر این است که کمک کنیم که فضای کشور و جامعه کارایی بیشتر داشته باشد.

در ادامه نشست نیز هر یک از دانشجویان دغدغه‌های خود را بیان کردند، دانشجویان در این جلسه با دغدغه‌مندی مسائل آموزشی در دانشگاه‌ها را متذکر شدند و گفتند باید کارگروه تخصصی برای آموزش دانشگاه‌ها تشکیل شود تا تکلیف آموزش در دانشگاه‌ها مشخص شود.

دانشجویان همچنین با دغدغه‌مندی معیشت و آب را از مهم‌ترین مباحث روز دانستند که باید دولت و مجلس بر آن تمرکز کنند. خیزش هسته‌های مسئله محور در بسیج دانشجویی براساس منویات مقام معظم رهبری و مطالبه‌گری از دیگر مباحثی بود که دانشجویان مطرح کردند.

همچنین دانشجویان با اشاره به اینکه نقشه مهندسی فرهنگی استان بسیار کاربردی تدوین شده، اما ایراداتی داشته از جمله اینکه در تدوین نقشه سهمی برای تشکل‌های دانشجویی دیده نشده گفتند که انتظار داریم که برای اجرا از تشکل‌هایی دانشجویی بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام
captcha