برپایی محفل قرآنی به یاد شهدای دانشجو در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4018911
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

برپایی محفل قرآنی به یاد شهدای دانشجو در حرم شاهچراغ(ع)

دبیر اجرایی طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» از برپایی بیست و هفتمین محفل این طرح به یاد شهدای دانشجو 16 آذرماه سال 1332 در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیرازعطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری بیست و هفتمین محفل قرآنی طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» در شیراز خبر داد و گفت: این محفل در هفته جاری به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و به یاد شهدای دانشجو 16 آذرماه سال 1332 در روز چهارشنبه، 17 آذرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این طرح قرآنی که با رویکرد قرائت جوانان و نوجوانان قرآنی اجرا می‌شود، این هفته به صورت ویژه با حضور چهره‌های ممتاز قرائت جامعه دانشگاهی و با همکاری دارالقرآن آستان مقدس شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

امیدواری تصریح کرد: در این محفل نورانی استاد کاظم صمدی، فوق تخصص بیهوشی قرائت مجلسی و امیرحسین عباسی، رتبه اول کنکور تخصصی سال 1398 رشته داروسازی کشور قرائت ترتیل و همچنین امیرحسین مبارکی، رتبه برتر رشته دعا و مناجات‌خوانی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت مولودی‌خوانی خواهند کرد.

دبیر اجرایی طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» بیان کرد: این محفل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 19:30 در محل دارالعباده حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین این محفل نورانی به صورت زنده در بستر فضای مجازی به آدرس https://lahzenegar.com/play/dqu7k قابل رؤیت خواهد بود.

امیدواری یادآور شد: این رویداد قرآنی در ادامه برگزاری طرح موفق «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» با هدف میدان دادن به جوانان و نوجوانان قرآنی در سطح شهر شیراز و با پایگاهی مسجد آقاباباخان اجرا خواهد شد.

این قاری برجسته استان فارس در پایان گفت: پیش‌بینی داریم که در این محفل به نونهالان، شکوفه‌ها و دانش‌آموزان قرآنی که در این محفل شرکت می‌کنند، هدایای تبرکی تقدیم کنیم.

انتهای پیام
captcha