مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شیراز دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 4018874
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شیراز دانشجو می‌پذیرد

سرپرست مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شیراز از آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای ترم بهمن امسال در این مرکز آموزش عالی خبر داد.

جهاددانشگاهی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدجواد طبایی‌فرد، سرپرست مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شیراز امروز، 15 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شیراز، پذیرش علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های مختلف را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان واجد شرایط بدون شرط شرکت در کنکور سراسری، امکان ادامه تحصیل در این مرکز را دارند، گفت: برای ترم بهمن، در دوره کاردانی رشته‌های فناوری اطلاعات، حسابداری، مترجمی زبان انگلیسی، بورس، بیمه، روابط عمومی، برنامه نویسی کامپیوتری، گردشگری، هتلداری، آشپزی، قنادی و عکاسی ثبت نام از داوطلبان آغاز شده است.

طبایی‌فرد افزود: برای دوره کارشناسی ناپیوسته نیز علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های فناوری اطلاعات، مترجمی زبان انگلیسی، روابط عمومی، مدیریت کسب و کار اینترنتی و شبکه های کامپیوتری اقدام به نام نویسی کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در این مرکز می‌توانند با مراجعه حضوری به نشانی بولوار عدالت جنوبی، روبه روی کوچه ۲۱، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز، ضمن دریافت مشاوره رایگان، در رشته و دوره مورد نظر ثبت‌نام کنند.

طبایی‌فرد با یادآوری اینکه مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی از مراکز معتبر آموزش عالی و دارای پیشینه قوی و کادر علمی برجسته است، گفت: دانشجویان این مرکز علاوه بر استفاده از امکانات آموزشی مناسب می‌توانند از مزایای نسبی نیز برخوردار شوند.

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شیراز بیان کرد: کارکنان دوایر دولتی و خانواده‌های آنان با ارائه معرفی‌نامه معتبر، امکان برخورداری از تخفیف ۱۰ درصدی در پرداخت شهریه را خواهند داشت.

طبایی‌فرد با یادآوری اینکه دانشجویان این مرکز می‌توانند از درمانگاه و مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی با تخفیف استفاده کنند، گفت: صدور معافیت تحصیلی، پرداخت شهریه به شکل اقساط، برخورداری از وام دانشجویی و ... از مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز است.

وی با بیان اینکه با هدف ایجاد امکان تحصیل برای افراد شاغل، اغلب کلاس‌ها در ساعات بعدازظهر برگزار می‌شود، گفت: این مرکز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی جهت پذیرش بانوان و آقایان افغان تسهیلات ویژه ارائه می‌کند.

سرپرست مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی شیراز گفت: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این مرکز به نشانی www.shirazjju.ac.ir، صفحه اینستاگرام آن به نشانی @markaz.jahad مراجعه کرده یا با تلفن‌های  ۳۸۲۶۴۹۲۲-۰۷۱ و ۰۹۱۶۴۴۹۴۸۰۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha