اعلام برنامه‌های روز دانشجو در فارس
کد خبر: 4018562
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

اعلام برنامه‌های روز دانشجو در فارس

مدیر مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه‌های روز دانشجو در این استان را تشریح کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما حضور دانشجویان در نماز جمعه شهرستان‌هاست.

میلاد حاجی‌زاده، مدیر مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، میلاد حاجی‌زاده، مدیر مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، امروز، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو به تشریح برنامه‌های این روز در استان فارس پرداخت و گفت: از مهم‌ترین برنامه‌ها در این روز نشست دبیران تشکل‌های دانشجویی استان فارس با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار است.

وی از برگزاری همایش «دانشجوی انقلابی، تبیین‌گر امروز، تمدن‌ساز فردا» در شیراز خبر داد و افزود: علاوه بر این‌ها در روز جمعه، 12 آذرماه نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس، پیش از خطبه‌های نماز جمعه برخی از شهرهای استان با موضوع روز دانشجو سخنرانی کردند که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها بود.

مدیر مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: همچنین یکی از زوج‌های دانشجو در روز 16 آذر مصادف با روز دانشجو در برنامه تلویزیونی شبکه فارس با محوریت همین روز به بیان مطالبی خواهند پرداخت.

حاجی‌زاده اضافه کرد: به‌مناسبت روز دانشجو برنامه‌های متنوعی با تلاش دانشجویان در مراکز دانشگاه‌های استان فارس در قالب‌های نشریه، کرسی‌های آزاداندیشی، تریبون آزاد، نشست‌های بصیرتی، بیانیه، لیگ مناظره، برد الکترونیک، مناظره دانشجویی، یادداشت دانشجویی و... به‌صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین به‌صورت فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha