نشست «دانشجویان مؤلف» در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4018350
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
همزمان با روز دانشجو؛

نشست «دانشجویان مؤلف» در شیراز برگزار می‌شود

نشست «دانشجویان مؤلف» با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس و انجمن علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز در پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شود.

نشست «دانشجویان مؤلف»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، در ادامه برنامه‌های کتابخوانی محفل ادبی «قند پارسی»، 16 آذرماه و همزمان با روز دانشجو نشست کتابخوانی با عنوان «دانشجویان مؤلف» با حضور دانشجویان دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

در این نشست که با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس و انجمن علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا می‌شود، محمدرضا ضیغمی، سعید خسروپور، سمانه علیزاده، مرضیه مرادی، معصومه مرادی، سید مهدی موسوی‌نیا و حامد عباسی از دانشجویان دانشگاه شیراز به معرفی آثار خود خواهد پرداخت. اجرای این نشست را نیز غلامرضا کافی، عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی و دبیرمحفل ادبی قند پارسی بر عهده دارد.

نشست «دانشجویان مؤلف» در روز سه‌شنبه، 16 آذرماه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/farspl/mahfel مهمان نشست باشند.

انتهای پیام
captcha