دانشجویان در رویکردهای انقلابی تلاشگر و خلاق باشند
کد خبر: 4018343
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

دانشجویان در رویکردهای انقلابی تلاشگر و خلاق باشند

معاون نهاد نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش دانشجو در جامعه گفت: دانشجو در رویکردهای انقلاب اسلامی باید مستقل، تلاشگر، نوآور و خلاق باشد و بتواند با امید به آینده آن را به جامعه نیز تزریق کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدوی، معاون نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدوی، معاون نهاد نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز، 13 آذرماه در نشست مسئولان نهاد رهبری این دانشگاه که به مناسبت در پیش رو بودن روز دانشجو برگزار شد، دانشجو را یکی از ارکان اصلی دانشگاه عنوان کرد و افزود: شانزدهم آذر به نام این قشر فرهیخته نامگذاری شده که یادآور ارزش‌های والایی است که دانشجویان آزادی‌خواه کشور علیه نظام استبدادی و استکباری بنا نهادند.

وی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را بستری دانست که دانشجو بتواند نقش اصلی خود که ارتباط با مردم و حاکمیت است را ایفا کند، گفت: همچنین دانشجو در رویکردهای انقلاب اسلامی باید مستقل، تلاشگر، نوآور و خلاق باشد و بتواند با امید به آینده، آن را به جامعه نیز تزریق کند.

مهدوی با اشاره به همراهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تمامی تشکل‌‌ها و فعالان دانشجویی اظهار کرد: در ایام کرونا تا حدودی این فرصت محدود شد و فعالیت‌‌ها در فضای مجازی تمرکز یافت که هم‌اکنون و با بهتر شدن شرایط موجود، این همکاری به شکل جدی و پررنگ ‌تری ادامه دارد.

معاون نهاد نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با ایفای نقش پدری برای تشکل‌‌ها، نه تنها در ویژه برنامه‌‌های روز دانشجو، بلکه در تمامی مناسبت‌‌ها در کنار فعالان دانشجویی بوده و هست.

یادآور می‌شود، در ادامه این نشست، مسئولان تشکل‌‌ها، کانون‌ها، نشریه‌ها و انجمن‌‌های دانشجویی ضمن بیان برنامه‌‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت روز دانشجو، نیازها و انتظارات خود را در راستای اجرایی کردن‌ این برنامه‌ها مطرح کردند.

انتهای پیام
captcha