۸۵ درصد دانش‌آموزان استثنایی عضو شبکه شاد هستند
کد خبر: 4018324
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان:

۸۵ درصد دانش‌آموزان استثنایی عضو شبکه شاد هستند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان از تحصیل سه هزار و ۲۹۶ دانش‌آموز استثنایی در استان خبر داد و گفت: ۸۵ درصد دانش‌آموزان استثنایی عضو شبکه شاد هستند.

عباس خانعلی رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، عباس خانعلی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان امروز ۱۳ آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: مجموع دانش‌آموزان استثنایی در استان سه هزار و ۲۹۶ دانش‌آموز هستند که ۵۶۴ دانش‌آموز تلفیقی، ۸۴۲ دانش آموز اختلالات یادگیری و هزار و ۸۸۸ دانش آموز هم در مراکز ویژه مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 12مرکز اختلالات یادگیری دولتی و هفت مرکز غیردولتی در استان وجود دارد، تصریح کرد: ۵۷۶ نیروی آموزش و پرورش استثنایی در ۳۲ مدرسه اصلی و ۴۷ مدرسه ضمیمه مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به تزریق واکسن کرونا، افزود: ۸۵۹ دانش آموز استثنایی در استان واجد شرایط واکسیناسیون هستند که از این تعداد ۲۳۱ نفر دز اول و ۲۰۰ نفر هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند.

خانعلی با بیان اینکه  ۸۵ درصد دانش‌آموزان استثنایی گلستان عضو شبکه شاد هستند، افزود: ۱۵ درصد از دانش‌آموزان به‌صورت ‌حضوری آموزش می‌بینند و مابقی دانش‌آموزان در قالب آموزش  مجازی در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه ۲۲۹ تبلت نیاز دانش‌آموزان جدید برای حضور در فضای شاد است، تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان بابت تبلت دانش‌آموزان استثنایی هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha