نظارت نامحسوس بر عملکرد مدیران در شهرستان‌های فارس
کد خبر: 4018011
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۴

نظارت نامحسوس بر عملکرد مدیران در شهرستان‌های فارس

استاندار فارس از تعیین نماینده‌ای برای نظارت نامحسوس بر وضعیت اداری و عملکرد مدیران در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: همچنین یک مسئول برای ناظران شهرستان‌ها تعیین خواهیم کرد.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس شامگاه پنج‌شنبه، 11 آذرماه در دیدار جمعی از دانشجویان استان گفت: برای نظارت به صورت نامحسوس بر وضعیت اداری و عملکرد مدیران در شهرستان‌ها نماینده‌ای تعیین خواهیم کرد و یک مسئول برای ناظران شهرستان‌ها تعیین خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیر ارشد استان نماینده‌ای ندارد و شخصا اعلام موضع می‌کند، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند از جانب استاندار به عنوان مامور و نماینده استاندار اظهارنظر کند؛ همچنین هیچ فرد متخلفی نمی‌تواند خود را به استاندار منتسب و از پاسخگویی فرار کند.

ایمانیه با بیان اینکه ارتباط خوبی میان مدیریت ارشد استان و دانشگاه‌ها برقرار شده است، افزود: تلاش می‌کنیم برنامه‌های استان در تعامل با دانشگاه‌ها به صورت علمی تدوین شود.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید صدای مردم باشند و مطالبات و درخواست‌های مردم را به گوش مسئولان برسانند، گفت: همچنین رسانه‌ها می‌توانند فعالیت‌ها و خدمات مسئولان را اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی استان باید در زیرساخت‌های استان به ویژه تامین امکانات ورزشی مشارکت بیشتری داشته باشد، گفت: برنامه‌ریزی شده است که شرکت‌های بزرگ استان اقدامات مهمی را در زمینه تامین برق، استفاده از پساب فاضلاب و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای انجام دهند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به موضوعات اجتماعی اظهار کرد: برای کنترل آسیب‌های اجتماعی، قرارگاه اجتماعی با حضور فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه تشکیل و مسائل این حوزه پیگیری خواهد شد.

ایمانیه افزود: مشاور ایثارگران استاندار مأمور شده است با هماهنگی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس برای رسیدگی به خانواده‌های ایثارگران اقدام کند.

انتهای پیام
captcha