رونمایی از سردیس سرلشکر شهید استوار در شیراز
کد خبر: 4017954
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

رونمایی از سردیس سرلشکر شهید استوار در شیراز

همزمان با فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سرلشکر شهید استوار محمودآبادی، طی مراسمی از سردیس این شهید بزرگوار در شیراز رونمایی به عمل آمد.

سردیس شهید استوار محمودآبادی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سرلشکر شهید استوار محمودآبادی، یکی از شهدای جبهه مقاومت و از همرزمان شهید سلیمانی، مراسم رونمایی از سردیس این شهید بزرگوار امروز، 11 آذرماه با حضور مسئولا لشکری و کشوری، حجت‌الاسلام مصدق، معاون اول قوه قضاییه، تعدادی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، شهردار شیراز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران استانی و شهری در جوار حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد.

سیداحسان اصنافی، شهردار شیراز در حاشیه این مراسم گفت: یاد شهدا را باید در باطن با عمل و در ظاهر با نمادهای شهدا و برگزاری آئین‌های مختلف زنده نگاه داریم.

وی افزود: ساخت المان‌های شهدا در دستور کار شهرداری شیراز قرار دارد و المان سردار بی سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری نیز در خیابان ۹ دی شیراز مورد بازسازی قرار خواهد گرفت.

اصنافی با بیان اینکه تهیه شناسنامه المان‌های شهدا در دستور کار شهرداری شیراز قرار دارد، گفت: المان‌های شهدا با استفاده از ظرفیت بومی شهر و توسط هنرمندان شیرازی ساخته شده‌اند.

انتهای پیام
captcha