تکریم یاد شهدای مقاومت فارس / شهید استوار همیشه حاضر و بی‌ادعا بود
کد خبر: 4017952
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

تکریم یاد شهدای مقاومت فارس / شهید استوار همیشه حاضر و بی‌ادعا بود

نخستین سالگرد سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی و همچنین نخستین یادواره شهدای مقاومت استان فارس با حضور فرمانده سپاه قدس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

یادواره شهدای مقاومت، شهید عبدالرسول استوار محمودآبادیبه گزارش ایکنا از فارس، نخستین سالگرد سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی و همچنین نخستین یادواره شهدای مقاومت استان فارس امروز، 11 آذرماه با حضور سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس و جمعی از مسئولان ارشد نظامی کشوری و استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم  یاد و خاطره همه شهدای اسلام به خصوص شهدای مقاومت و سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید عبدالله اسکندری و شهید حاج رسول استوار محمودآبادی را گرامی داشت.

وی با تشکر از حضور همه مهمانان به خصوص سردار قاانی فرمانده سپاه قدس، اظهار کرد: شهید حاج رسول استوار محمودآبادی هیچ‌گاه شرمنده بیان و زبان خود نبود، چرا که هیچ وقت ادعایی نداشت که آن را به زبان بیاورد.

بوعلی تصریح کرد: این شهید عزیز همواره بر اساس باور و اعتقاد قلبی خود در میدان و در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، همیشه در صحنه و در میدان نبرد حاضر بود.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: این یکی از ویژگی‌های برجسته شهید استوار محمودآبادی است که باعث شده است همیشه او را به عنوان یک شهید بی ادعا به یاد آوریم.

انتهای پیام
captcha