بزرگداشت شهدا موجب استحکام پایه‌های استقلال کشور است
کد خبر: 4017860
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۱
رئیس‌جمهور:

بزرگداشت شهدا موجب استحکام پایه‌های استقلال کشور است

در بخشی از پیام رئیس‌جمهور کشورمان به یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور آمده است: «یاد شهیدان مایه طراوت دل‌ها و جان‌های مؤمنان است و بزرگداشت آنان موجب استحکام روزافزون پایه‌های استقلال و عزت کشور و ملت عزیز ایران می‌باشد.»

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان شامگاه چهارشنبه، 10 آذرماه پیامی به نخستین یادواره شهدای حقوقدان جنوب کشور که در شیراز برگزار شد، صادر کرد.

در این پیام که توسط محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در این یادواره قرائت شد، آمده است:

«سلام بر سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و درود بیکران به ارواح طیبه شهدا به‌ویژه شهدای حقوقدان که خالصانه در تبعیت از اوامر الهی و قدسی حضرت امام(ره) لبیک گفته و در جوار رحمت حق آرام گرفتند. سلام و درود خداوند بر خانواده‌های صبور و بردبار این شهدا.

یاد شهیدان مایه طراوت دل‌ها و جان‌های مؤمنان است و بزرگداشت آنان موجب استحکام روزافزون پایه‌های استقلال و عزت کشور و ملت عزیز ایران می‌باشد.

اینجانب ضمن سپاس از بانیان برگزاری اجلاسیه شهدای حقوقدانان جنوب کشور در شهر مقدس شیراز از خداوند منان توفیق رهروی راه شهدا و پاسداری از آنان در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و تدابیر هوشمندانه و پدرانه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha