کسب افتخار در عرصه‌های بین‌المللی دست کمی از رشادت‌های دفاع مقدس ندارد
کد خبر: 4017515
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

کسب افتخار در عرصه‌های بین‌المللی دست کمی از رشادت‌های دفاع مقدس ندارد

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: کاری که ورزشکاران و مدال‌آوران بسیجی ما در المپیک انجام دادند و با کسب مقام قهرمانی پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درآوردند دست کمی از رشادت‌های بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس ندارد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ارتش فارس، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس امروز، 9 آذرماه در همایش سیاسی بسیجیان کوی‌های سازمانی ارتش در این استان گفت: بسیج فارغ از جنسیت، شهرت، ثروت و مقام در حقیقت یک تفکّر است که در جهان خصوصاً جهان اسلام تأثیرگذار بوده است و کسانی که دارای تفکّر بسیجی باشند دست در دست هم داده و با نهایت خلوص برای انقلاب و مردم کار می‌کنند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی جوانان بسیجی در تمامی عرصه‌های پیش روی انقلاب بیان کرد: کاری که ورزشکاران و مدال‌آوران بسیجی ما در المپیک انجام دادند و با کسب مقام قهرمانی پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درآوردند دست کمی از رشادت‌های بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس ندارد.

حجت‌الاسلام آزادی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز در ادامه این گردهمایی اظهار کرد: امام(ره) یک‌سال پس از شروع انقلاب با مدیریت مهدوی و علوی، صبر حسنی و شجاعت حسینی و برنامه‌های دقیق برگرفته از مکتب اهلبیت(علیهم السلام) فرمان تشکیل بسیج را صادر کرده و به دنیا ثابت کرد که انقلاب ما برگرفته از دین، پشتیبان ما الله است و به حمایت از مستضعفان جهان برخاسته‌ایم.

وی، بسیجی بودن را برای یک مسلمان به منزله وضو گرفتن برای نماز واجب دانست و افزود: تفکر بسیجی متعلق به پیامبر اکرم(ص) و برگرفته از اسلام و قرآن است که امام راحل به آن جامه عمل پوشاند و هر کسی که خود را مکلف به اجرای احکام اسلامی و الهی میداند باید بسیجی باشد و بسیجی زندگی کند.

یادآور می‌شود، در پایان از ورزشکار بسیجی میثم دلخانی قهرمان رشته کشتی فرنگی در مسابقات المپیک و بسیجیان نمونه کوی های سازمانی ارتش در منطقه فارس با اهدای هدایا و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha