کمک 270 میلیون ریالی نیک‌اندیش جهرمی به بیمارستان شهید مطهری
کد خبر: 4017266
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷

کمک 270 میلیون ریالی نیک‌اندیش جهرمی به بیمارستان شهید مطهری

یک خانواده نیک‌اندیش جهرمی با پیوستن به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» برای کمک به بخش همو دیالیز مبلغ دویست و هفتاد میلیون ريال تأمين و به مرکز آموزشى ـ درمانی شهید مطهری این شهرستان اهدا کردند.

نیکوکاران سلامت، جهرم مهدی نیکوکار، مسئول امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به اجرای پویش « هر نفر یک خیر سلامت» در این شهرستان گفت: در ادامه حمایت‌های خیرخواهانه همشهریان ارزشمند، خانوادهٔ خیر نیک‌اندیش سلامت «مرحوم حاج محمود جبذری»، با پيوستن به این پویش در جهت خیرات و باقیات الصالحات آن مرحوم، برای کمک به بخش همو دیالیز، مبلغ دویست و هفتاد میلیون ريال تأمين و به مرکز آموزشى ـ درمانی شهید مطهری جهرم اهدا کردند.

وی ضمن ادای احترام به همه نیکوکاران و خیرین سلامت که در بحران كرونا با سخاوت به یاری همنوعان خود پرداخته‌اند، از عموم مردم عزیز و نیک اندیشان دعوت کرد تا به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» پيوسته و نذورات و حمايت‌های مادی و معنوی خود را به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی ـ درمانی، جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند و مدافعان سلامت را ياری رسانند.

نیکوکار در ادامه شماره حساب هدایا و کمک‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم را 288352361 و شماره کارت آن را 5894637000090263 بانک رفاه اعلام کرد.

همچنین شماره 09175664507 به عنوان شماره تماس دفتر امور سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha