برپایی نخستین کنگره شهدای مقاومت فارس/ حضور سردار قاآنی در شیراز
کد خبر: 4017235
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

برپایی نخستین کنگره شهدای مقاومت فارس/ حضور سردار قاآنی در شیراز

مراسم سالگرد شهادت سرلشکر مدافع رسول استوار محمودآبادی و نخستین کنگره شهدای محور مقاومت استان فارس با حضور سردار قاآنی در شیراز برگزار خواهد شد.

شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی، شهدای مقاومتبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم سالگرد شهادت سرلشکر مدافع حرم حاج رسول استوار محمودآبادی و نخستین کنگره شهدای محور مقاومت استان فارس با حضور سردار قاآنی پنج‌شنبه، 11 آذرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز سخنرانی خواهد کرد و همچنین رضا رودکی نیز در این مراسم به مداحی خواهد پرداخت.

زمان برگزاری این مراسم ساعت 9 الی 11:30 روز پنج‌شنبه، 11 آذرماه و مکان آن رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام شده است.

یادآور می‌شود، سردار شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی، یكی از سرداران جبهه مقاومت بود سال‌ها همرزم سرداران شهیدی چون سلیمانی و همدانی بود و در سال گذشته در حین خدمت در جبهه مقاومت به بیماری كرونا مبتلا و به مدت ۲ ماه در بیمارستان بستری شد و سرانجام بامداد روز ۱۶ آذرماه سال 1399 به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام
captcha