استقبال 2000 نفری جامعه کار و تولید فارس از جشنواره «امتنان»
کد خبر: 4016944
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

استقبال 2000 نفری جامعه کار و تولید فارس از جشنواره «امتنان»

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه این استان در حوزه ثبت‌نام جشنواره «امتنان» امسال در سطح کشور پیشرو بوده است، گفت: از زمان آغاز مهلت ثبت‌نام سی و سومین جشنواره «امتنان» از نخبگان جامعه کار و تولید این استان تاکنون بیش از دو هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

مصطفی هاشمی، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، مصطفی هاشمی، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس امروز، 7 آذرماه گفت: استان فارس در ثبت‌نام سی و سومین جشنواره «امتنان» از نخبگان جامعه کار و تولید تا این زمان جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

وی افزود: زمان ثبت‌نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سی و سومین جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir  از سه‌شنبه، ۲۷ مهرماه آغاز و تا چهارشنبه، ۲۶ آبان‌ماه به مدت یک ماه ادامه داشت که با توجه به درخواست کارفرمایان و کارگران و گروه‌های کار این مهلت تا 12  آذرماه 1400 تمدید شد.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس تصریح کرد: از زمان آغاز مهلت ثبت‌نام در این دوره جشنواره تاکنون بیش از دو هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

هاشمی تصریح کرد: انگیزه بخشی و افزایش همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.

وی یادآور شد: امیدواریم با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با تعامل جامعه کار و تولید و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان فارس در سطح ملی باشیم.

هاشمی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، گفت: ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه ‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص ‌های کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه است که در ارزیابی این جشنواره مدنظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha