تمام توان خود را برای توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی به‌کار می‌گیریم
کد خبر: 4016511
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس:

تمام توان خود را برای توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی به‌کار می‌گیریم

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در بحث رفع نیازمندی‌های روز، گفت: برای توسعه فعالیت‌های جهاد هر کمکی بتوانیم در این زمینه با تمام قدرت انجام می‌دهیم.

وح الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، روح الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ششم آذرماه در دیدار با مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی استان فارس در زمینه فعالیت‌ها و دستآوردهای جهاددانشگاهی، گفت: برای توسعه فعالیت‌های جهاد هر کمکی بتوانیم در این زمینه با تمام قدرت انجام می‌دهیم و این را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با اشاره به فعالیت پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و ظرفیت‌های آن، بیان کرد: از روز اول به معنی عام پیگیر این کسب‌و‌کارها و فضاهای این چنینی بودم که در شیراز اتفاق بیفتد.

نجابت بیان کرد: استان فارس با پیشینه علم و فرهنگی که دارد، اما مظلوم واقع شده است. در حوزه‌های کاری و علمی در استان، پراکندگی جدی وجود دارد و موضوعات و مشکلات باید به‌صورت کاربردی حل شوند که در این راستا با استفاده از ظرفیت‌ها، برنامه‌های متنوعی می‌توان در استان اجرا کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن استقبال از ایده‌های نو برای رفع نیازمندی‌های جامعه، گفت: ارزش در ایده‌های نو است و  باید از این قبیل ظرفیت‌ها استقبال کرد و این کار هم وظیفه ماست.

انتهای پیام
captcha