تمام روزهای سال متعلق به بسیجیان است
کد خبر: 4015651
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
سردار فدوی در همایش پیروان ولایت:‌

تمام روزهای سال متعلق به بسیجیان است

همایش پیروان ولایت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران امروز سه‌شنبه دوم آذر در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم همایش پیروان ولایت با تبریک سالروز تأسیس بسیج به دستور امام (ره) و هفته بسیج تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق دستور امام خمینی (ره) برای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشکیل شد. شهدا دارای مرتبه‌ بسیار بالایی هستند و ما خوشبختانه می‌توانیم خیر و برکت را با خدمت کردن به خانواده‌های این عزیزان دریافت کنیم.

وی افزود: خداوند خود را جانشین شهدا در خانواده‌های آنان می‌داند و این موضوع عظمت و جایگاه رفیع خانواده‌های معظم شهدا را مشخص می‌کند. هرکس خانواده‌های شهدا را خشنود کند خداوند را خشنود کرده و هرکس آنان را بیازارد خداوند را خشمگین می‌کند.

سردار فدوی با بیان اینکه بسیج و بسیجی همواره در خدمت انقلاب اسلامی بوده‌اند گفت: بسیجیان عزیز برای حفاظت از انقلاب اسلامی از بذل جان خود نیز کوتاهی نکرده‌اند و تقدیم بیش از ۱۰۰ هزار شهید بسیجی نشانه قوی و محکم این موضوع است.

جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس اتحاد بسیار عظیمی از کشورهای جهان علیه کشورمان شکل گرفت که تا همین امروز نیز پابرجاست و اعتقاد عظیمی که در بین مردم کشور ما وجود دارد جلوی این دشمنان را سد کرده است. امروز نیز این اتحاد و جنگ در حوزه‌های مختلفی وجود دارد و بسیج در هرکدام از این عرصه‌ها که وارد شد این مشکلات برطرف شده است.

فدوی تأکید کرد: در هفته بسیج قرار داریم اما تمام روزهای سال متعلق به بسیجیان است و این عزیزان همواره در هرجایی که نیاز باشد در آن حضور دارند.

اعلام کارمند تراز انقلاب اسلامی

سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز همانند تمام کارکنان بنیاد در مسیر خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاش می‌کنند و فرهنگ تلاش، فداکاری و گذشت همواره شکل‌دهنده مسیر آنان است.

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که توسط مجموعه بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری و اجرا می‌شود اعلام کارمند تراز انقلاب اسلامی است که امسال دومین مرحله آن نیز انجام شد.

در این مراسم از جمعی از بسیجیان برگزیده بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایگاه‌های مختلف بسیج بنیاد تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در این همایش تعدادی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های کشور از طریق ویدئوکنفرانس به بیان مطالبی در خصوص هفته بسیج پرداختند.

انتهای پیام
captcha