مهلت ثبت‌نام جذب همکاری آزمونی و غیر آزمونی داوری و میانجی‌گری تمدید شد
کد خبر: 4015222
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
در آذربایجان غربی؛

مهلت ثبت‌نام جذب همکاری آزمونی و غیر آزمونی داوری و میانجی‌گری تمدید شد

معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی از تمدید مهلت ثبت‌نام جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجی‌گری تا ۱۵ آذر خبر داد.

سیدجعفر ایرانی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌ نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، سیدجعفر ایرانی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، با اشاره به تمدید مهلت آزمون جذب همکار داوری و میانجی‌گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه اظهار کرد: براساس اعلام مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان، مهلت ثبت‌نام با توجه به تقاضای داوطلبان تا پایان روز جمعه ۱۵ آذرماه تمدید شده و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه داوطلبانی که قبلاً موفق به ثبت‌نام شده بودند در این دوره زمانی امکان ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت، افزود:  اداره‌ کل توسعه امور میانجی‌گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به مجموعه مقررات، آیین‌نامه‌ها و اسناد بالادستی به خصوص مفاد فصل سوم سند تحول قضائی و آئین‌نامه میانجی‌گری در امور کیفری از میان واجدین شرائط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی‌گری دعوت به همکاری کرده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: جذب همکاری به دو صورت آزمونی و غیرآزمونی انجام می‌شود و مجموع ظرفیت‌های در نظر گرفته شده برای ۳ حوزه حدود ۲۵ هزار نفر در کشور است که از این تعداد 994 نفر در آذربایجان غربی جذب خواهند شد.

وی گفت: داوطلبان با داشتن حداقل مدرک سطح ۲ حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مرتبط از جمله حقوق، فقه و الهیات (گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی) می‌توانند برای ثبت‌نام در آزمون‌های داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی‌گری اقدام و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته‌های روانشناسی و جامعه‌شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده صرفاً مجاز به شرکت در آزمون‌های میانجی‌گری و داوری  تخصصی خانواده هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: در روش آزمونی ۳ نوع آزمون برای جذب برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در یکی از سه حوزه داوری ـ داوری تخصصی خانواده و میانجی‌گری در آزمون ثبت‌نام کنند.

وی در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  ضمن مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت‌نام در بخش‌های آزمونی و غیرآزمون اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha