بسیج در عرصه‌های مختلف عملکرد قابل دفاعی داشته است
کد خبر: 4015098
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
علیپور:

بسیج در عرصه‌های مختلف عملکرد قابل دفاعی داشته است

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره بسیج گفت: امروز بسیج با ایجاد اقشار و سازمان‌های تخصصی در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن داشته و با طرح ایده‌ها، عملكرد قابل تقدیری داشته است.

مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز به گزارش ایکنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز بعدازظهر امروز، ٣٠ آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریك هفته بسیج، با اشاره به آخرین بیانیه امام راحل در خصوص بسیج و عملكرد آن، گفت: بزرگ‌ترین افتخار مجموعه بسیج این است كه امام(ره) آرزو كردند كه با آن‌ها محشور شوند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز سال گذشته در مجمع عالی بسیج با تأكید بر اینكه پایه اصلی تفكر بسیجی، احساس مسئولیت نسبت به جامعه، انقلاب، اسلام و ارزش‌ها شرط تفكر بسیجی و احساس مسئولیت را داشتن بصیرت اعلام و تاكید كردند كه احساس مسئولیت بدون بصیرت، فرد را دچار گمراهی و خطا می‌كند.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز همچنین با اشاره به خدمات بسیج در جامعه گفت: امروز بسیج با ایجاد اقشار و سازمان‌های تخصصی در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن داشته و با طرح ایده‌ها، عملكرد قابل تقدیری داشته است.

علیپور با اشاره به اهدافی كه بسیج دنبال می‌كند، گفت: در عرصه فرهنگی با ایجاد هسته‌های مردمی و فعالیت‌های گسترده، ترویج سبك زندگی ایرانی اسلامی در سطح جامعه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: در عرصه فضای مجازی نیز به عنوان یك ضرورت و چالش اقدامات گسترده‌ای به صورت كاملا تخصصی انجام می‌شود و افزایش سطح سواد رسانه‌ای و رصد و رفع شبهات و تهیه و تولید مطالب مفید و انتشار در فضای مجازی در دستور كار قرار دارد.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز بیان كرد: در حوزه مسائل امنیتی و دفاعی نیز با ایجاد ساختار و برنامه‌های متعدد به دنبال ایجاد امنیت پایدار مردمی و ساختار رزمی بسیجی به عنوان یكی از مولفه‌های مهم قدرت در جامعه هستیم و تلاش داریم از طریق مردم این امنیت پایدار را ایجاد كنیم.

علیپور بیان کرد: در عرصه سازندگی نیز با ایجاد گروه‌های جهادی، كمك به مردم از طریق استفاده از ظرفیت‌های مردمی و ایجاد حلقه‌های واسط را دنبال كرده و نگاهمان در فعالیت‌های اجتماعی به سمت تعالی فرد و خانواده و پرداختن به آسیب‌های حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق و ...است.

وی، تربیت ٨ میلیون جوان انقلابی پای كار را از فعالیت‌های آموزشی اعلام كرد و گفت: بسیج با ورود به بحث بیماری كرونا و طرح ملی شهیدسلیمانی در موضوع مهار این بیماری، كمك شایانی كرده و در ارائه خدمات به حوزه پزشكی، اصناف و كمك‌های مومنانه پیشگام بوده و در ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز ١٤٠ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند.

انتهای پیام
captcha