بودجه‌های قرآنی مظلوم است
کد خبر: 4014183
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

بودجه‌های قرآنی مظلوم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: بودجه‌های قرآنی مظلوم است که امیدواریم روند توزیع بودجه در این بخش توسط دولت اصلاح شود و فعالین این بخش بتوانند در مسیر اعتلای قرآن و فرهنگ قرآنی قدم بردارند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست مسئولان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان، اظهار کرد: همه ما در قبال قرآن مسئولین و باید با کمک مردم و خیرین و حضور فعال آنان به توسعه فعالیت‌های این حوزه کمک کنیم.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات قرآنی و انجام کار‌های فرهنگی در مساجد، افزود: تبلیغات اسلامی کرمانشاه در این راستا از مشارکت مردم، روحانیون و امامان محلات بهره می‌گیرد و امامان مساجد باید محور انجام کار‌های فرهنگی محلات باشند.

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه به فعالیت و اقدامات مطلوب تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: یکی از این فعالیت‌ها تشکیل مجمع خیرین قرآنی این شهرستان است که کمک‌های مادی و معنوی آن منجر به توسعه و احیای جلسات قرآنی و فعالیت‌های گسترده قرآنی این شهرستان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه به وضعیت بودجه‌های قرآنی نیزا اشاره کرد و افزود: بودجه‌های فرهنگی و بودجه‌های قرآنی مظلوم واقع شده‌اند که امیدواریم روند اصلاح آن توسط دولت انجام شود و فعالین این بخش بتوانند در مسیر اعتلای قرآن و فرهنگ قرآنی قدم بردارند.

وی در پایان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان قرآنی بر توسعه کرسی‌های تلاوت، جلسات تفسیر قرآن و تربیت حفاظ قرآنی تأکید دارند و وظیفه مسئولان بخش‌های فرهنگی حرکت در مسیر تعیین شده ایشان است.

انتهای پیام
captcha