از احداث منازل محرومین تا توزیع 147 هزار بسته معیشتی در شیراز
کد خبر: 4014132
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
طی هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

از احداث منازل محرومین تا توزیع 147 هزار بسته معیشتی در شیراز

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در تشریح برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه از سپاه احداث منازل محرومین توسط گروه‌های جهادی، توزیع 147 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان، برپایی رزمایش اقتدار و حماسه و غیره را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

بهادر علیپور، فرمانده سپاه ثارالله شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدبهادر علیپور، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز امروز، ۲۶ آبان در نشست ‌خبری با خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته بسیج، به نقش بسیج در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در سال‌های دفاع ‌مقدس بسیج بیشترین نقش را در جبهه‌های حق علیه باطل داشت و تاکنون هم‌ هرجا که بسیج حضور پیدا کرده، مأموریت‌ها با موفقیت انجام شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال، «بسیج پاره تن ملت است» است، تصریح کرد: بیش از ۷۰۰ برنامه شاخص و عمومی در سطح شیراز توسط سپاه ناحیه ثارالله(ع) برگزار خواهد شد.

علیپور برخی از این برنامه‌ها را برشمرد و افزود: رزمایش اقتدار و حماسه حضور با حضور گردان‌های مختلف، توزیع بسته‌های معیشتی که تاکنون این ناحیه بیش از ۱۴۷هزار بسته توزیع شده است، میزخدمت در مناطق محروم، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، شبی با شهدا و آبروی محله، میقات صالحین، پیاده‌روی خانوادگی، نذر خون، دیدار با مدافعان سلامت و نهضت روشنگری در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت از برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته است. 

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با یادآوری اینکه تاکنون ۹منزل محروم توسط گروه‌های جهادی این ناحیه ساخته شده است، از افتتاح ۳ منزل محروم در هفته بسیج خبر داد.

وی همچنین اجرای چهارشنبه‌های طلایی به صورت هفتگی را از جمله فعالیت‌های این ناحیه از سپاه برشمرد و گفت: تاکنون ۵۵نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  در طرح نذر رهایی توسط این ناحیه از سپاه شیراز آزاد شده‌اند.

علیپور تصریح کرد: همچنین تداوم طرح شهید سلیمانی و بیماریابی و کمک به درمان بیماران و تجلیل از فرماندهان بسیجی که در سطح استان و کشور کسب کردند، از دیگر برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج است.

افتتاح کانون بسیج رسانه در ناحیه ثارالله(ع)، غبارروبی از قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، نشست‌های بصیرتی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از بسیجیان نمونه، مسابقه مادران ظهور، اجرای سرود خیابانی، نشست هیئت اندیشه ورز، موکب شهدایی، و مشاوره ازدواج از برنامه‌های دیگری بود که وی از آن‌ها نام برد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز، بسیج را یک نهاد برخاسته از آموزه‌های دینی و انقلابی دانست و اظهار کرد: این یعنی بسیج دارای یک اصل ثابت، محکم و استواری است که در سراسر عالم گسترش پیدا کرده و در همه موارد احساس مسئولیت می‌کند. 

وی، بسیج را بدون تاریخ مصرف دانست و تصریح کرد: بسیج یک جریان ثابت و روان و یک تفکر همیشه در جریان است. بسیجیان در طرح شهید سلیمانی خوش درخشیدند.

انتهای پیام
captcha