تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن دانش‌آموزی البرز
کد خبر: 4013959
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن دانش‌آموزی البرز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن دانش‌آموزی خبر داد و گفت: در حال حاضر 18 هزار دانش‌آموز در مرحله درون‌آموزشگاهی این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند.

 مسابقات قرآن دانش‌آموزی البرز

حسین سلیمانیان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مسابقات قرآن آموزش و پرورش تا فردا، ۲۷ آبان‌‎ماه تمدید شد، گفت: در حال حاضر 18 هزار دانش‌آموز در مرحله درون‌آموزشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در هفته اول آذرماه سال جاری دوره‌های آموزشی به‌صورت مجازی در زمینه مسابقات قرآن برگزار و در نیمه دوم آذرماه نیز مسابقات برگزار خواهد شد، در هفته پایانی آذرماه نیز داوری مسابقات انجام می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال روال ثبت‌نام تغییر کرده است، گفت: در سال‌های گذشته ثبت‌نام دانش‌آموزان در مرحله درون‌آموزشگاهی براساس استعدادیابی معلمان انجام می‌شد، امسال فراخوان عمومی منتشر شد که هر دانش‌آموز براساس علاقه خود می‌تواند در رشته موردنظر ثبت‌نام کند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان البرزی تا پنج روز فرصت داشتند از طریق لینک‌های موجود در شبکه شاد ثبت‌نام خود را در رشته مورد علاقه در مسابقات قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش انجام دهند که تا فردا می‌توانند همچنان به ثبت‌نام خود ادامه دهند.

انتهای پیام
captcha