اعمال محدودیت‌های کرونایی در سردشت
کد خبر: 4012029
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

اعمال محدودیت‌های کرونایی در سردشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: محدودیت‌های متناسب با شرایط قرمز کرونایی و نحوه فعالیت واحدهای صنفی در راستای کنترل شیوع کرونا در این شهرستان اعمال شد.

 محدودیت‌های کرونایی به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، داود آتشی، مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت، ۱۸ آبان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محدودیت‌های متناسب با شرایط قرمز کرونایی و نحوه فعالیت واحدهای صنفی در راستای کنترل شیوع کرونا در این شهرستان اعمال شد.

وی افزود: با توجه به شرایط حاد مقابله با کرونا و تغییر وضعیت شهرستان به حالت قرمز، دستور بر تعطیلی تالارها، مدارس و مراکز آموزشی و هنری، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های خصوصی، آرایشگاه‌های زنانه، قلیانسراها و رستوران‌ها تا عبور از این شرایط ابلاغ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با بیان اینکه دستور پلمب واحدهای متخلف و همچنین تشدید نظارت بر بازار توسط فرمانداری داده شده است، ادامه داد: تنها در یک روز کاری با حضور نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان و اماکن هفت قلیان‌سرا پلمب شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده ارایه خدمات اداری و غیر‌اداری برای افرادی که نسبت به دریافت واکسن خود اقدام نکرده‌اند، انجام نخواهد شد.

آتشی با بیان اینکه هم‌اکنون به اندازه کافی واکسن کرونا در سردشت موجود است، اضافه کرد: طبق آخرین آمار تاکنون ۱۱۴ هزار دُز انواع واکسن کرونا در این شهرستان به گروه‌های هدف و اولویت‌دار تزریق شده که از این تعداد ۷۲ هزار نفر دز اول و ۴۲ هزار  نفر نیز دز دوم واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده‌اند.

آتشی تاکید کرد: از اصحاب رسانه انتظار داریم با آگاه‌سازی و بیان اهمیت تزریق واکسن، زمینه همکاری شهروندان برای استقبال از آن را فراهم کنند.

 

انتهای پیام
captcha