تدارک شبکه فارس برای گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی
کد خبر: 4010435
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

تدارک شبکه فارس برای گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

شبکه فارس به مناسبت حماسه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، با تولید و پخش برنامه‌های متنوع، این رویداد بزرگ ملی را گرامی می‌دارد.

شبکه فارس، 13 آبانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای شبکه فارس امروز، 12 آبان گفت: ویژه برنامه سیمای فارس به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار ساعت 9:30 پنج‌شنبه، 13 آبان زنده روی آنتن می‌رود و مراسم 13 آبان را از میدان امام حسین(ع) شیراز تقدیم مخاطبان شبکه سراسری شما و شبکه فارس می‌کند.

وی افزود: پخش فیلم سینمایی با موضوع نفوذ متناسب با این ایام، پخش 15 موشن گرافیک مرتبط با استکبارستیزی، تهیه و پخش 5 سرود، 2 ویژه برنامه انقلاب دوم، برنامه گفت‌وگو محور پاتوق بصیرت با موضوع تقویت روحیه استکبارستیزی در جوانان و پخش تیزر و وله‌های مختلف از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در روز 13 آبان است.

باغبان‌منش تصریح کرد: در برنامه‌های روزانه سیمای فارس شامل صبح پارسی، کاشانه مهر، دلگشا و نگاه روز هم به موضوع حماسه 13 آبان با دعوت از مهمانان و کارشناسان پرداخته می‌شود.

یاسر جمالی، معاون صدای صدا و سیمای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس به طور ویژه به حماسه 13 آبان می‌پردازد، گفت: پوشش برنامه‌های مراسم ۱۳ آبان در شیراز و شهرستان‌ها، ارتباط با گزارشگران مستقر در مراسم شیراز و شهرستان‌ها، گفت‌وگو با کارشناسان سیاسی و تحلیل اهمیت روز ۱۳ آبان، پخش سرودهای حماسی، تلفن و پیام‌های مردمی، مصاحبه با مردم به‌ویژه دانش‌آموزان از مهم‌ترین برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت روز ملی مبارزه با استکباراست.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های روزانه رادیوفارس شامل سلام کاکو، کوله پشتی و بخش‌های پیامی این رادیو نیز موضوع 13 آبان برجسته و پررنگ است.

علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت: تولید و انتشار استوری موشن‌های بیانات رهبر انقلاب درباره ماهیت ۱۳ آبان و اهمیت آن، تولید و انتشار پوستر با محوریت ۱۳ آبان در گام دوم انقلاب و تقطیع برنامه‌های سیما و انتشار آن در فضای مجازی از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت است.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر شبکه فارس هم گفت: پوشش رویدادهای 13 آبان در شیراز و شهرستان‌ها و تهیه گزارش‌هایی به مناسبت این روز ملی و حماسه‌آفرین و پخش آن‌ها در بخش‌های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45، 20:45 و 23:15 تلویزیون و تولید و ارسال خبر گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان برای پخش از بخش‌های مختلف خبری از شبکه‌های ملی در دستور کار معاونت خبر شبکه فارس است.

انتهای پیام
captcha