شیراز؛ میزبان نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 4010045
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

شیراز؛ میزبان نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری نخستین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی شیراز خبر داد.

سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 11 آبان در جمع خبرنگاران گفت: فراخوان نخستین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی استان فارس منتشر شد.

وی افزود: نخستین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی استان فارس به همت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، با همکاری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی کشور برگزار خواهد شد.

کوشکی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش را تا 10 دی‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: مراسم اختتامیه همایش نیز در تاریخ 20 بهمن سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به محورهای این همایش گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از نگاه قرآن و روایات، راهبردها و منویات امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله) در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش مدیران و گروه‌های جهادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش نهادهای آموزشی ـ تربیتی و فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جهانی شدن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جایگاه هنرهای 9‌ گانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جایگاه زنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله محورهای این همایش هستند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان جهت ارسال آثار می‌توانند به دبیرخانه این همایش واقع در شیراز کیلومتر پنج جاده شهر صدرا، پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز حوزه معاونت پژوهش و فناوری و یا از طریق پست الکترونیکی fpcsm1400@gmail.com و یا به آدرس اینترنتی http://fpcsm.ir  مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه 09175683024 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha