کتاب سفر رئیس‌جمهور به فارس منتشر شد
کد خبر: 4009119
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

کتاب سفر رئیس‌جمهور به فارس منتشر شد

سرپرست اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس از انتشار کتاب اولین سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور و هیئت دولت به شیراز خبر داد.

هادی بستام، سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، هادی بستام، سرپرست اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس امروز، 8 آبان گفت: کتاب اولین سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان فارس توسط اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس تهیه و منتشر شد.

وی با بیان اینکه هدف از تهیه این کتاب جمع‌بندی گزارش جامع سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به فارس و کلیه مصوبات و تعهدات این سفر است، افزود: در این کتاب، مشروح بازدیدهای رئیس جمهور و اخبار مربوط به سفر ایشان به ویژه بیانات حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در جلسه شورای اداری استان فارس منعکس شده‌ است.

بستام با اشاره به اینکه بازدید اعضای هیئت دولت از شهرستان‌های استان فارس و سخنان ایشان در جلسه شورای اداری استان به صورت مبسوط در کتاب سفر جمع‌آوری شده است، ادامه داد: کلیه تعهدات مدیران ارشد دولت در شهرستان‌های استان فارس در کتاب سفر گردآوری و منتشر شده است.

سرپرست اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس اظهار کرد: کلیه مصوبات اولین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان پهناور فارس به تفکیک دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مسئول جمع‌آوری و در کتاب سفر منتشر شده است.

وی با اشاره به تأکیدات استاندار فارس در زمینه به نتیجه رساندن مصوبات اولین سفر دولت به این استان، تصریح کرد: اقدام به موقع اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در زمینه انتشار کتاب سفر، امکان پیگیری هرچه دقیق‌تر و مؤثرتر مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان را برای مدیران ملی و استانی فراهم خواهد کرد.

یادآور می‌شود، به علت محدود بودن تیراژ و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، فایل کتاب اولین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به فارس در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha