اهتمام جهادگران کازرون برای آزادسازی 21 زندانی نیازمند
کد خبر: 4008769
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۳

اهتمام جهادگران کازرون برای آزادسازی 21 زندانی نیازمند

فرمانده سپاه کازرون در تشریح فعالیت‌های گروه‌های جهادی این شهرستان از آزادسازی 21 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون شامگاه پنج‌شنبه، 6 آبان‌ماه در سومین انتخابات شورای مجمع جهادی این شهرستان گفت: از زمان شروع ویروس کرونا گروه‌های جهادی شهرستان در همکاری با کادر درمان سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی افزود: مجمع شورای جهادی شهرستان کازرون در کارگروه‌های تخصصی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در جهت حمایت، همراهی و پشتیبانی از گروه‌های جهادی نقش ایفا می‌کنند.

توکل، گسترش خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی را یکی از 9 محور سند اعتلای 10 ساله بسیج برشمرد و گفت: این مسئله از مهم‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌های مجمع جهادی شهرستان کازرون است.

فرمانده سپاه کازرون تأکید کرد: گروه‌های جهادی در خدمت به مردم در هر جا که لازم باشد، شبانه‌روزی پای کار هستند که یکی از راه‌های سعادت دنیا و آخرت رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی در ادامه یکی از طرح‌های فعال در خدمت به مردم را طرح شهید سلیمانی برشمرد که گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی در کنار کادر خدوم بهداشت و درمان در رسیدگی به مردم فعالیت و نقش ایفا کردند.

توکل تصریح کرد: از فعالیت‌های مهم گروه‌های جهادی در شهرستان کازرون می‌توان به اهدای کمک‌های مومنانه به خانواده‌های نیازمند در 6 مرحله در طول سال، نظارت بر اصناف و بازاریان تهیه کیف، کفش و لباس برای دانش‌آموزان نیازمند، نذر رهایی ئ آزادی 21 زندانی جرائم غیرعمد، طرح محسنین و طرح اکرام، تغسیل اموات کرونایی به همت بسیج طلاب شهرستان، برپائی صندوق‌های قرض‌الحسنه، واکسیناسیون، اعزام گروه‌های جهادی و دوشنبه‌های جهادی و غیره اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، در این برنامه به 26 نفر از اعضای گروه‌های جهادی شامل گروه جهادی برتر ناحیه، بسیج سازندگی برتر حوزه، حوزه برتر در بسیج سازندگی و گروه جهادی برتر اقشار تقدیر شد و در پایان انتخابات این مجتمع برگزار شده و در نهایت 7 نفر به عنوان اعضای شورای مجمع جهادی کازرون انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha