آخرین اخبار از معاون جدید قرآن و عترت وزیر ارشاد
کد خبر: 4008386
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

آخرین اخبار از معاون جدید قرآن و عترت وزیر ارشاد

با نزدیک شدن به روزهای پایانی مأموریت معاون فعلی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گمانه‌زنی‌ها در مورد معرفی معاون جدید قرآن و عترت شدت بیشتری گرفته است.

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا، پس از آغاز به کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم، تغییرات و جابه‌جایی‌ها در این وزارتخانه آغاز شد و با گذشت حدود دو ماه، تقریباً اکثر معاونت‌ها و مجموعه‌های تابع این وزارتخانه شاهد تغییرات مدیریتی و جابه‌جایی مدیران بودند، اما معاونت قرآن و عترت از معدود معاونت‌های وزارت ارشاد بوده که تاکنون دستخوش تغییر نشده و همین معرفی نشدن باعث شده است که از روزهای ابتدایی حضور وزیر ارشاد در این وزارتخانه گمانه‌زنی‌ها در مورد معاون آینده قرآن و عترت قوت بگیرد.

با توجه به اینکه وزرای پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی اغلب معاون‌های قرآن و عترت خود را در آبان‌ یا زمانی نزدیک به این تاریخ معرفی کرده‌اند، پیش‌بینی می‌شود که اولین معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم نیز آبان‌ماهی باشد. (ایکنا پیشتر و در یادداشتی بر این نکته تأکید کرده و مواردی را یادآور شده است.)

با نزدیک شدن به هفتم آبان‌، پایان مأموریت چهارساله عبدالهادی فقهی‌زاده در وزارت ارشاد، پیش‌بینی می‌شود که در هفته آینده شاهد خداحافظی رسمی این چهره دانشگاهی و پژوهشگر و محقق قرآنی با معاونت قرآن و عترت و معرفی معاون جدید باشیم.

این روزها در فضای قرآنی کشور نام چهره‌هایی همچون حجج‌اسلام حبیب‌رضا ارزانی و حمیدرضا ارباب‌سلیمانی بیش از هر نام دیگری برای حضور در معاونت قرآنی شنیده می‌شود. پیشتر نیز برخی خبرگزاری‌ها از چهره‌هایی همچون حسین اسدی و علیرضا معاف به عنوان گزینه‌های وزیر ارشاد برای انتصاب در جایگاه معاونت قرآن و عترت نام برده بودند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha