برگزاری نمایشگاه طرح هبه هم‌نمک / اهدای لوازم منزل به نیازمندان
کد خبر: 4008242
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

برگزاری نمایشگاه طرح هبه هم‌نمک / اهدای لوازم منزل به نیازمندان

مدیر طرح هم‌نمک از برپایی نمایشگاه طرح هبه هم‌نمک در قیام‌دشت تهران خبر داد و گفت: در این طرح، نیازمندان شناسایی شده با مراجعه به نمایشگاه، امکان انتخاب اقلام مورد نیاز خود را دارند.

برگزاری نمایشگاه طرح هبه هم‌نمک/ اهدای لوازم منزل به نیازمندان

محمدرضا مشهدی، مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با ایکنا از اجرای ششمین طرح هبه هم‌نمک خبر داد و گفت: طرح هبه هم نمک از یک سال پیش با هدف جلوگیری از اسراف و بهینه‌سازی مصرف لوازم منزل آغاز شده است.

وی تشریح کرد: در این طرح، خانواده‌ها با شماره 1801 مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) تماس گرفته و اقلامی که در منزل به آن نیاز ندارند، از لوازم خانگی گرفته تا لباس، اسباب‌بازی، لوازم آشپزخانه و ... را اعلام می‌کنند و داوطلبان طرح هم‌نمک نیز با مراجعه به منازل این خیرین، اقلام را دریافت و در صورت نیاز تعمیر، بازسازی و بسته‌بندی می‌کنند.

مشهدی اعلام کرد: طی اجرای طرح هم‌نمک و توزیع نذورات و بسته‌های غذایی بین نیازمندان مناطق مختلف تهران، نیاز آنها به لوازم منزل، لباس و ... شناسایی می‌شود و هر 40 تا 45 روز از خانواده‌های نیازمند شناسایی شده برای دریافت اقلام هبه دعوت می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه هبه هم‌نمک در قیام‌دشت تهران خبر داد و گفت: فردا در قیام دشت اقلام اهدایی در قالب طرح هبه و به صورت نمایشگاهی در اختیار جامعه هدف قرار داده می‌شود؛ به این صورت که با نیازمندان شناسایی شده تماس گرفته و از آنها برای دریافت اقلام هبه دعوت می‌شود. نیازمندان نیز با حضور در این نمایشگاه امکان انتخاب اقلام مورد نیاز خود را دارند. حمل و نقل اقلام نیز رایگان و از طریق داوطلبان هم‌نمک به منازل نیازمندان صورت می‌گیرد.

مدیر طرح هم‌نمک از مردم خواست چیزهایی را اهدا کنند که حاضرند به خانواده خود اهدا کنند و گفت: حفظ کرامت افراد در اهدای اقلام اولین اولویت ما است. بر این اساس داوطلبان طرح هم‌نمک که از طریق صحفه اینستاگرام دنبال‌کننده اقدامات این طرح هستند، اقلام اهدایی را با دقت بررسی، دسته‌بندی و بسته‌بندی می‌کنند، سپس اقلام در اختیار نیازمندان قرار داده می‌شود. در صورت بروز برخی حوادث مثل سیل جازموریان نیز اقلام اهدایی مردم از جمله لباس برای مردم آسیب دیده ارسال می‌شود.

یادآور می‌شود، برای آشنایی بیشتر با این نمایشگاه و بازارچه خیریه می‌توانید به صفحه اینستاگرام طرح هم‌نمک به نشانی https://www.instagram.com/p/CHvNeMZAukB/?igshid=۳njh۸v glwqcn مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha