اراده دولت و مجلس رفع مشکلات مردم است
کد خبر: 4008176
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

اراده دولت و مجلس رفع مشکلات مردم است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش مشارکت مردم در رفع مشکلات گفت: اراده مجلس و دولت حل مشکلات است.

 ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقانبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 4 آبان با حضور در دهستان کفترک و در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی با بیان اینکه اراده مجلس و دولت علی‌رغم مشکلات به جا مانده از قبل، حل مشکلات مردم است، گفت: همه مشکلات را دولت و حاکمیت نمی‌تواند حل کند.

وی با اشاره به اهمیت نقش مشارکت مردم در رفع مشکلات، افزود: بنا به طرحی به دنبال تشکیل سازمان روستا هستیم تا روستاها یک متولی مشخص در همه عرصه‌ها پیدا کنند.

عزیزی همچنین با تصریح اینکه در حل مسائل و مشکلات روستاها دچار یک خطای راهبردی بزرگ شده‌ایم و جاذبه زندگی در روستاها را باید زیاد کرد، افزود: وقتی همه خدمات را به سمت شهرها می‌بریم، طبیعتاً زندگی در روستا سخت می‌شود، به دنبال آن مهاجرت رخ می‌دهد و این یک خطای راهبردی بزرگ است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این نگاه زندگی را در روستاها سخت کرده‌ایم که این رویه از سوی هر کسی دنبال شود، یک گناه نابخشودنی است.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ادارات مختلف یا باید خود را متولی حل مشکلات روستاها بدانند یا خیر تا تکلیف بر همگان مشخص شود.

وی همچنین خواستار ترویج فرهنگ مشارکت و مسئولیت‌پذیری در روستاها شد و گفت: در کنار توجه مسئولان به روستاها برای ایجاد زیرساخت‌ها، اهالی روستا و خیران نیز می‌توانند در اداره روستا مشارکت جدی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha