اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع)
کد خبر: 4008093
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع)

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، آخرین مهلت ثبت‌نام در دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع) وابسته به این مؤسسه را 10 آبان‌ماه اعلام کرد و گفت: حافظان قرآن در رده سنی 15 تا 35 سال با هر مدرک تحصیلی می‌توانند در این دانشسرا ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه ثبت‌نام دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم(ع) وابسته به این مؤسسه در حال انجام است، آخرین مهلت ثبت‌نام در آن را 10 آبان‌ماه جاری اعلام کرد.

وی با بیان اینکه حافظان قرآن اعم از بانوان و آقایان در رده سنی 15 تا 35 سال با هر مدرک تحصیلی می‌توانند در این دانشسرا ثبت‌نام کنند، افزود: شرکت‌کنندگان در این دانشسرا می‌توانند ضمن تثبیت محفوظات خود، آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون‌های سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان سنجش کسب کنند و در صورت قبولی از مدارک تحصیلی معتبر به خصوص در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث و مزایای قانونی آن بهره‌مند خواهند شد.

شاهسونی با یادآوری اینکه دوره‌های این مرکز به صورت شبانه‌روزی است، افزود: ترم اول این مرکز 6 ماه به طول خواهد انجامید و در آن قرآن‌آموزان حفظ خود را تثبیت می‌کنند و در ترم دوم که آن هم 6 ماه است، قرآن‌آموزان به فراگیری دروس تخصصی مربوط به آزمون سازمان سنجش می‌پردازند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور به مزایای شرکت در این دانشسرا اشاره کرد و گفت: از مزایای این دوره این است که قرآن‌آموز حتی اگر در آزمون سازمان سنجش از نمره قبولی برخوردار نشود، احتمال قبولی وی در آزمون اعطای مدرک سازمان دارالقرآن زیاد است و به عبارتی در شش ماه اول از یک مدرک تخصصی و در شش ماه دوم نیز از مدرک تحصیلی دیگر که دو سازمان معتبر دولتی برگزار می‌کنند، برخوردار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مؤسسه بیت‌الاحزان به آدرس https://beytolahzan.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha