بازگشت «غلامرضا احمدی» پس از حدود دو دهه به تلویزیون
کد خبر: 4007981
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

بازگشت «غلامرضا احمدی» پس از حدود دو دهه به تلویزیون

«غلامرضا احمدی» فعال قرآنی و چهره شناخته شده در رسانه ملی به عنوان مجری قرآنی و معارفی، پس از حدود دو دهه در مقام اجرای برنامه، مجدد به قاب تلویزیون بازگشت.

غلامرضا احمدی، مجریبه گزارش ایکنا، محمد سلیمی، فعال قرآنی در صفحه شخصی خود نوشت: «توفیق داشتم در شب ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) و بعد از گذشت حدود دو دهه، بار دیگر شاهد حضور جناب استاد حاج غلامرضا احمدی در عرصه اجرای تلویزیونی رسانه ملی بوده و در معیت ایشان باشم.

جامعه قرآنی کشور به خوبی در جریان آثار مثبت گروه تواشیح اسوه به سرپرستی ایشان و موجی که در سطح ملی ایجاد و نوجوانان بسیاری را به تشکیل گروه‌های تواشیح ترغیب کرد هستند.

آثاری که فقط نگاه به تیتر آنها خاطره‌ها را زنده کرده و ایجاد شعف می‌کند.
علی ای همای رحمت
صل یا علی
یا کاشف النوایا یا عالم الخفایا
صلاة الله سلام الله عليك يا اجمل خلق الله
کربلا لا زلت کرب و بلاء
یا آل بیت المصطفی
و
ده‌ها اثر دیگر

مدیریت استاد احمدی در اواخر دهه هفتاد در رادیو قرآن چنان بود که حرکت‌های عظیمی همچون برپایی جشنواره تواشیح و اذان و ابتهال، تولید انبوهی از آثار نغماتی و رنگ‌آمیزی صوتی جدید در رادیو قرآن، ایفای نقش ویژه در اختتامیه طرح‌های بزرگی چون آیه‌های زندگی (که بعدها این طرح در تلویزیون با عنوان ۱۴۴۰ ادامه داشت) دعوت از قاریان مصری همچون اساتید نعینع، اللیثی، غلوش، عبدالعال و ... هنوز بعد از گذشت سال‌ها از صفحات زرین این رسانه معنوی به شمار می‌رود. حسن اعتماد او به جوانان نیز از ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان بود. من در سال ۷۸ که جوانی ۲۱ ساله بودم به لطف ارشادات و راهنمایی‌ها و حمایت‌های این چهره دوست‌داشتنی وارد رادیو قرآن شدم و سال‌ها برنامه‌سازی و گاهی هم مدیریت را مدیون همان بزرگ منشی استاد حاج غلامرضا احمدی هستم.

از درگاه خداوند متعال برای این استاد عزیز آرزوی دوام سلامتی و موفقیت دارم.»

انتهای پیام
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
منصوره احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۱
1
4
باسلام امیدوارم حضور ایشان که معلم قرآن اینجانب نیز بودند در تلویزیون مستمر باشد چون ایشان در عرصه علاقمند کردن جوانان به قرآن و تواشیح سهم بسیار زیادی داشتند امیدوارم سلامت موفق و پیروز باشند
captcha