ضرورت حمایت روانی از مدافعان سلامت فارس
کد خبر: 4007959
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

ضرورت حمایت روانی از مدافعان سلامت فارس

استاندار فارس بر حمایت روانی از کارکنان کادر درمان در بحران شیوع ویروس کرونا و لزوم تقویت آموزش ضمن خدمت آنان تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بیمارستان نمازی شیراز، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 3 آبان‌ماه در بازدید از غرفه دستاوردهای این بیمارستان از پیگیری و برنامه‌ریزی برای برطرف شدن مسائل مختلف حوزه درمان به ویژه در مرکز آموزشی درمانی نمازی خبر داد.

وی با اشاره به پیگیری مسائل مهم بیمارستان نمازی با بهره‌مندی از مشارکت خیرین حوزه سلامت برای تقویت و نوسازی زیرساخت‌های بیمارستان، بر حمایت روانی از کارکنان در بحران شیوع ویروس کرونا و لزوم تقویت آموزش ضمن خدمت آنان، تأکید کرد.

محمد صادق مسعودی، سرپرست بیمارستان نمازی نیز در این بازدید، با اشاره به ارائه خدمات مناسب در بیمارستان نمازی، حمایت و توجه مسئولان به مجموعه سلامت را سبب دلگرمی کارکنان این حوزه و گامی مؤثر در راستای افزایش رضایت مراجعان برشمرد.

مهدی خان سالار، مدیر بیمارستان نمازی نیز گفت: همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، نمایشگاهی از دستاوردهای بیمارستان نمازی با حضور واحدهای مختلف برگزار و عملکرد این بیمارستان به مراجعان و بازدیدکنندگان معرفی شد. 

وی، ارائه آموزش‌های مرتبط با احیای قلبی ریوی به کارکنان و مراجعان از سوی کارکنان واحد آموزش ضمن خدمت بیمارستان را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد.

خان سالار با اعلام اینکه بیستم مهر زادروز مرحوم «محمد نمازی» بزرگ‌ترین خیر عرصه سلامت شیراز است، اضافه کرد: هر ساله یاد این نیک‌اندیش عرصه سلامت در این مرکز درمانی گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha